نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

مادرم روزت مبارک

1391/2/22 21:51
نویسنده : مامان شیدا
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز کمه

باید همه ی روزهای دنیا مال تو بود

نمیدونم چطور میشه در برابر اون همه مهربونی فداکاری و دلسوزیهای

بی نهایتت ذره ای رو جبران کنم.

نمیشه 

به خدا نمیشه

الان که خودم مادر شدم میدونم که تو برای ما خیلی زحمت کشیدی

و چه خون دلها خوردی و دم نزدی . . .

مادرم

سلطان قلبم

فقط بدون که دخترت تو نباشی نیست

همین الان که اشکام داره سرازیر میشه

از خدای بزرگ و مهربونم میخوام که

هیچوقت این فرشته ی نازنین رو از من نگیره

من

نفس از مادرم میگیرم

من

میمیرم تو نباشی

امروز که یه هفته ست رفتی زیارت امام رضا

خیلی دلم برات تنگ شده

نمیتونم برم خونه

به پدر سر بزنم

آخه طاقته دیدن جای خالیتو ندارم مادر

فردا باید برم سر بزنم به بابا

چطور میتونم صبو به شب برسونم 

آخه تونیستی و من دلم میگیره

خدا رو شکر جایی که رفتی بازگشت داره

وگرنه نمیشد تحمل کرد.

مامان جونم زودتر برگرد

طاقت دوریتو ندارم عزیزترینم.

بقیه در ادامه ی مطلب

امروز خواهرم رفته بودن سر خاکه مادر شوهرش

برای روز مادر

اونم مثل من دلش گرفته

میگفت همه اومده بودن سر خاکه مادراشون برای روز مادر

مادری که هیچ وقت نمیاد وقتی میره

کاش بدونیم که مادرا و پدرامون مهمونن 

یه روز پر میکشن و میرن

قدرشونو بدونیم.

 

مادرم 

ای فرشته ی الاهی

جونم فدای نفست

خون تو رگهامی

میمیرم بی تو

خدا تو رو برامون حفظ کنه

دعا کن به آرزوم برسم 

پیش مرگه عزیزام بشم

نمیخوام بی تو

بی حضور تو حتی یه لحظه زنده باشم

دعا کن پیش مرگت بشم مادر.

 

مادرم با تمام وجودم دوستت دارم.

روزت مبارک فرشته ی مهربونم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ال آی
25 اردیبهشت 91 19:55
سلام شیدای عزیزم ...
مرسی که بهمون سر میزنی ..
شیدا جون منم روز مادر رو بهت تبریک میگم خوش بحال پارسا جون که مامان مهربونی مثل شما داره .
راستی اگه تمایل داشتی وخصوصی نیست رمز.............بدددددددددددده .


سلام عزیزم خیلی ممنون .لطف داری گلم.
سمانه مامان پارسا جون
26 اردیبهشت 91 1:12
شیدا جون سلام با تاخیر روزت مبارک عزیزم
خیلی زیبا نوشتی
خدا سایه مادرت رو از سرت کم نکنه


سلام عزیزم .خیلی ممنونم گلم . الاهی آمین.
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 4:01
خدا سایه مادر مهربونت رو از سرت کم نکنه عزیز دلم
روزت مبارککککککککککک

ممنونم گلم.بوسسسسسسسس
زينب عشق مامان و بابا
26 اردیبهشت 91 17:48
سلام سلام خوبيد دلم براتون تنگ شده با عكساي جديد زينب بروزم
سلام عزیزم .حتما میام به دیدن عکسای زینب جونم

نانی
27 اردیبهشت 91 12:36
با تاخیر روزتون مبارک عزیزم


ممنونم عزیزم.
مام پارسا
1 خرداد 91 1:21
سلام شیداجونم.کجایی خانوم آپ نمی کنی؟
راستی من برای این پستت نظر گذاشته بودم نرسید به دستت
پارسا جونم رو ببوس


سلام عزیزم.نه نظرت نرسیده گلم وگرنه حتما تایدش میکردم خانومی .بوسسسسسسس
سمانه مامان پارسا جون
4 خرداد 91 18:24
امشب را در کنار ثانیه ها ، آمین گوی آرزوهایت می شوم

آرزویم را دعا کن . . .



فدات
ی
11 خرداد 91 13:52
سلام اين پيام امروز تو وبلاگم اومد....بخونش مال من نيست....منم بهش عمل كردم تورو به امام زمان بخونش....دختري از خوزستانم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند شبي حضرت زينب اومد به خوابم آب در گلويم ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به 20 نفر بگم....اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداشت كارشو از دست داد...مردي اعتقادداشت 20 ميليون به دست آورد..به دست كسه ديگري رسيد عمل نكرد پسرشو از دست داد....اگه به حضرت زينب اعتقا داري اين پيامو براي 20 نفر بفرست 20روز ديگه منتظر معجزه باش
ایشالا