نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

این روزا

1391/3/11 13:03
نویسنده : مامان شیدا
873 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

پاره ی تنم 

خییییییییییییییلی دوستت دارم.

مامانی اصلا حوصله نداشتم بیام نت و برات پست جدید بزارم

نمیدونم چرا این روزا خیلی کسل و بی حوصله شدم.

مامانیا از مشهد برگشتن و کلی سوغاتی عایده ما شد هههههههههههههه

چند روز پیش هم تو رو بردیم دومین مرحله ی سنجش بینایی و شکر خدا 

چشمای قشنگت سالمه.

بعد هم من رفتم دکتر به خاطر فشار خونم و کم خونیمو این چیزا که دکتر برام کلی 

آزمایش نوشت و هنوز جوابش آماده نیست.

دیشب سالگرد عروسی و آغاز زندگی مشترکمون بود

هنوزم به یاد دارم که چقدر خوشحال بودم .

خبر دیگه ای نیست گلم.

خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

tina
14 خرداد 91 0:29
بابا از این چیزا واسه بچه ننویس خاطرات خوب و توپ براش بنویس از خودش اااااااا یادم رفت سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


چشم خانومی.علیکه سلامممممممممممممممم
سمانه مامان پارسا جون
17 خرداد 91 17:14
مبارک باشه شیدا جون
نبینم بی حوصله ای خانوم
ایشاا... که چیزی نیست


ممنونم عزیزم.بوسسسس
مامان ماهان
30 خرداد 91 8:37
سلام گلم
طبیعیه گاهی اوقات همه بی حوصله میشن
سالگرد ازدواجتون مبارکه گلمممممممممممممممم


سلام عزیزم.خییییییییلی ممنون.