نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

امروز تولدمه

1391/3/17 17:57
نویسنده : مامان شیدا
1,418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

گلپسرم

امروز بیست و سومین سالگرد تولد منه

از خونواده ی عزیزم ممنونم که تک تکشون بهم تبریک گفتن و هدیه

دادن و من اینو فهمیدم که هنوز تو دل عزیزان جا دارم و اونا روز بدنیا

اومدن منو از یاد نبردن.

بابا برای کادوی تولدم النگو گرفت دستش درد نکنه.

برای من هیچی تو دنیا مهمتر و بالاتر از محبت نیست

من به مال دنیا اهمییت نمیدم و فقط انتظار مهربونیه عزیزامو

دارم.

شنیدم آدما اگه تو روز تولدشون از خدا چیزی بخوان

حتما مستجاب میشه و من از خدای بزرگ و مهربونم میخوام که

پسر عزیزمو از بلا ها و بدیها دور نگه داره

و اونو همیشه سر بلند و موفق کنه.

و منو به آرزوی دیرینه م برسونه

و اون مرگ قبل از عزیزانمه

مرگ بعد از همه یاران اگرت پیروزیست

مرگ پیش از همه ات از همه پیروزتر است.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نگین
18 خرداد 91 23:03
تولدتون با یکم تاخیر مبارک!


مرسی عزیز
مامان گیسو جون
19 خرداد 91 16:21
سلام شیدای عزیزم
تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی گلم


سلام عزیزم . خیلی ممنون گلم.
سمانه مامان پارسا جون
22 خرداد 91 20:46


تولدت مبارک شیدا جون

ایشاا... همیشه تنت سالم باشه


ممنونم سمانه جونم.پایدار باشی گلم.
نانی
26 خرداد 91 17:07
تولدت مبارک. 20 ام تولد من بود البته 30 سالم تموم شد

ممنونم خانومی.ایشالا 120 ساله بشی گلم.
مامان ماهان
30 خرداد 91 8:36
سلام خانم خانما تولدت مبارکه
الهی 120 ساله بشی خانمی


زنده باشی گلم.