نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

ای بابا از دست این دوست جونا . . .

1390/11/4 14:11
نویسنده : مامان شیدا
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیز

من نمیدونم واقعا نمیدونم چرا؟

من هر روز این همه از وبلاگم بازدید میشه

اما هیشکی لطف نمیکنه یه نظر برام بزاره

دوست جونا

شما که ساکت میای و میری 

یه نظر برام بزار تا با هم آشنا بشیم

رفیق بشیم

منتظر مهربونیاتون هستم همواره هههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

پروشات
4 بهمن 90 14:48
سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
پسرتم نازه
پیش منم بیا

سلام عزیز .ممنونم .حتما میام.
مامان ماهان
4 بهمن 90 16:01
ای جووووووووووووونم شیدا جونم من خودم برات نظر میزارم عزیزم
گاه میتوانیم برای کسی که دوستش داریم چند سطر سکوت بنویسیم تا زمان تنهایی هرجور که دلش خواست معنا کند.

قربونت عزیز.بوسسسسسسسسس
پروشات
4 بهمن 90 20:37
سلام عزیزم مرسی که اومدی لینکت کردم
خوشحال میشم بیشتر اشنا شیم.
سلام خانومی شما هم لینک شدید.با کمال میل

پروشات
5 بهمن 90 12:40
سلام دوست خوبم

پروشاتم




چه اسمه باحالی
مامان زهرا نازنازی
5 بهمن 90 12:40

فدات خانومی