نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

مروارید نهم هم رسید

1390/11/21 23:13
نویسنده : مامان شیدا
297 بازدید
اشتراک گذاری

                                     

 

سلام ماه من مرد من 

عزیزترین من

نفس مامان

امروز داشتم تو رو قلقلکت میدادم داشتی غش غش میخندیدی شِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـےکه دیدم

بله دندون جدید داره خود نمایی میکنه الان فهمیدم چرا مدتیه اشتها نداری گلم.شِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے

مروارید نهمم مبارک باشه عسل ام.

 

 

امروز یه روز قشنگه

روز میلاد حضرت محمد (ص)Peace Be Upon Him

روزی که عزیزترین و با تقوا ترین مخلوق خدای مهربون روی زمین اومده

اون اومد و با خودش کلی قشنگی آورد

راه به خدا رسیدنو نشونمون داد

و هیچی توی این دنیا سعادت بخش تر از راهه خدا نیست

امیدوارم که تو فرشته ی پاکه من همنان مقدس بمونی

و از گناهکاران و گمراهان نباشی.آمین.

پسر نازنینمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

همدمه تنهایی و سکوت منشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

چشم و چراغ خونم

امید و آرزوی من تویی

به خاطر توست همه ی دم و بازدمه من   

حضور تو  وجود تو  نفسهای تو  بوی تن ات

جان به جانم میبخشد.

گل خوش بوی من

الاهی که عمرت مثل گل کوتاه نباشد

الاهی پژمرده و مایوس نباشی هیچوقت

همچو گل زیبا و دوست داشتنی باش.

که من تو را با تمام وجود دوست دارم تا واپسین نفس . . .    شکلکْ هآے خآنومے

 

             

 

و اما این چند روز

توی تهران برای بابا کار پیش اومد و دو روز رفت اونجا ما هم رفتیم خونه ی مادرم

که تنها نباشیم.خاله هم اومد.یه مشکل خانوادگی پیش اومدهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

امیدوارم به خوشی حل بشه و مادرم اینقدر غصه نخوره چون من خیلی

نگران سلامتیش هستم .شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بابا دیشب برگشت و اومدیم خونمون.

 

میلاد حضرت محمد مبارک      تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

پسر نازم مثل همیشه . . .

خیلی دوستت دارم.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ثمين
21 بهمن 90 23:30
سلام
اومدم ازتون دعوت كنم تا از نمايشگاه دنياي نفيس ديدن كنيد
منتظرتون هستم


تینا
22 بهمن 90 2:12
انشا ال... تا مروارید 32 عمری باشه میبینیم


ایشالا عزیز
مامان ماهان
27 بهمن 90 23:11
مروارید خوشگلت مبارک عزیزم

همیشه به گشت و گذار عزیزم خوش گذشت


مرسی خاله