نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

روزمره

1391/2/17 20:30
نویسنده : مامان شیدا
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

سلطان قلبم

دیروز هر دو مامانی ها (مادر من و بابا) راهیه مشهد شدند.

خیلی دوست دارم یه روز همراه تو بریم پا بوسه امام رضا 

خوش به حال مامانیا که الان کنار اون هستن و دلشون آرومه.

مدتی بود که روزهای سختی رو میگذروندیم

 این موضوع رو تو پسته بعدی برات میزارم 

برا همینم اصلا حوصله نداشتم بیام نت و برات مطلب جدید بزارم گلم.

خدا رو شکر که این موضوع تقریبا داره حل میشه و من اینو مدیونه خدا هستم

خدای بزرگ همیشه با خوبی هاش ما بنده ها رو شرمنده کرده اما

افسوس که ما هیچوقت نخواستیم در مقابل این همه خوبی شکر گزار

و مطیع باشیم.

پسرم هیچوقت از خدای مهربان غافل نشو

چون ما انسانها بدون او هیچ و پوچیم.

خدا  . . .

خدا  . . .

دوستت دارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)