نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

میلاد مهدی موعود مبارک

1390/4/29 11:53
نویسنده : مامان شیدا
232 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرگلم

امروز فقط اومدم که با هم میلادمهدی موعود رو جشن بگیریم

این مرد بزرگ و آسمونی یه جایی همین جا هاست

 ولی یه روزی میرسه که میاد و ما رو از شر همه ی بدی ها

نجات میده.

برای زود اومدنش دعا کنیم.

دوستای عزیزم این روز بزرگ رو به همتون تبریک میگم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان نی نی گولو
27 تیر 90 17:48
سلام
عید شما هم مبارک
ممنونم گلم

مامان زهرا نازنازی
27 تیر 90 22:52


عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک گلم. بوسسسسس

سارا
28 تیر 90 10:10
سلام شیدا جونم خوبی؟دلم برات تنگ شده بود

سلام عزیزم منم دلم برات تنگ شده
مامان پارسا جون
28 تیر 90 18:47
سلام خانومی خوبی؟
پارسا جون خیلی نازه ماشاالله.
خدا براتون نگهش داره
لطف داری خانومی.

مامان تارا - سارا
29 تیر 90 8:33
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون -ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- شما جزو دوستان لینک شده من هستید.
حتما عزیزم.من هم شما رو لینک میکنم

مامان سید ابوالفضل
30 تیر 90 17:16
عیدت مبارک عزیزم
مرسسسسسسسسسسسسسی

مامان قندعسل
30 تیر 90 23:59
سلام شیدا جون عیدت مبارک البته با تاخیر ببخش این چند روزه خونه نبودم درگیر عروسی پسر داییم بودم
مبارکه