نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

پارسا جون

1390/5/7 19:39
نویسنده : مامان شیدا
238 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

سلام وروجکم   niniweblog.com

امروز به نا به دلایلی بیرون شهر برای تفریح نرفتیم

هم بابا کار داشت و همینطور مامانینا تعمیرات خونه دارن.

بابا بعد از ظهر اومد خونه کمی تلوزیون دید بعدشم گرفت خوابیدniniweblog.com

 

منم دیدم حوصله ام سر میره اومدم سر کامپیوتر

به سلامتی دندونه بالایی هم داره میاد

چه خوب . . .    بعد از این میتونی همه چیز بخوری

البته باید بگم که سر ماخوردگی داری غذا هم که به زور میخوری

و بد خلقی میکنیniniweblog.comباید فردا ببریمت دکترniniweblog.com

 

نمیدونم چرا سایز عکسا هر چی میکنم کم نمیشه

 که ازت عکس جدید بزارم

 

 

              niniweblog.com

 

باید بگم به ماه مبارکه  رمضان هم چیزی نموندهniniweblog.com

 

من عاشق این ماهه عزیزمniniweblog.comهمیشه برای اومدنش روز شماری میکنم

سال پیش هامله بودم و نتونستم روزه بگیرم

به خاطر همینم خیلی ناراحت بودمniniweblog.comولی امسال ایشالا به لطفه خدای

بزرگ میخوام همه رو بگیرم.

 

دوستت دارم عزیزترینمniniweblog.com

 

 

همه ی دار و ندارم

تنها بهانه ی من برای زندگیniniweblog.com

 

فقط تویی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان قندعسل
7 مرداد 90 23:39
سلام عزیزم پارساجونم چطوره؟؟؟کوچولوی خاله سرما خورده؟؟؟شیدا جون منم اگه خدا بخواد میخوام روزه بگیرم خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم یه مامانه شیرده دیگه میخواد روزه بگیره راستی اهنگ وبلاگت هم عالیههههههههههههههههههه

سلام خانومی.پارسا هم خوبه.خیلی ممنون
مامان زهرا نازنازی
8 مرداد 90 0:19
سلام خانومی

من که هر وقت آپ می کنید میام سر میزنم !! چرا بی معرفتم ؟؟

نظر خصوصی هم براتون گذاشتم
قربونت عزیزم

مامان ماهان
8 مرداد 90 0:38
قربونت برم عزیزم
مریض شدی مواظب خودت باش گلم
مرسسسسسسسسسسسی خاله .بوسسسسسس

مامان یکتا
8 مرداد 90 7:50
سلام عزیزم خوبی پارسا جون خوبه ممنون ه به ما سرزدید بگذارید روی کارهای زیاد بی معرفتی ما راستی ماه مبارک تبریک می گم مامان پارسا مگر پارسا جون شیر نمی خوره که می خواهید امسال تمام روزه هایت را بگیری

فدات.نه عزیزم پارسا فقط پنج ماه به زور شیر خودمو خورد.
یاسمن مامان رادین
8 مرداد 90 8:34
سلام عزیزم.

دندون پارسا جون مبارک باشه.

ایشالا هرچی زودتر هم سرماخوردگیش رفع بشه.

همیشه شاد و سلامت باشین.
قربونت گلم

مامان آنیسا
8 مرداد 90 9:12
سلام عزیزم
دندون جدبد مبارک پارسای گلم
انشاا... زود سرما خوردگیت خوب بشه عزیزم .بوسسسسسسسسسسس
مرسسسسسسسسسسسسسسسسی خاله

نانی
8 مرداد 90 15:06
ممنون که بهمون سر زدین . با افتخار لینکتون کردم


قربون شما.منم همینطور
مامان پارسا جون
8 مرداد 90 15:45
سلام عزیزم خوبی گل پسرت خوبه؟
مبارک باشه دندون جدید
خانومی خوش به حالت میتونی روزه بگیری
من پارسال که نتونستم بگیرم هیچ
امسال هم حتنا نمیتونم بسکه این وروجک شیر میخوره
سلام خانومی ممنون.ایشالا سالای دیگه میگیری غصه نخور گلللللللللللللللم.

مامان سید ابوالفضل
9 مرداد 90 3:41
سلام عزیزم انشالله هر چه زودتر گلپسر خوب بشه
پیشاپیش ماه رمضان رو بهت تبریک میگم گلم
بوسسسس
سلام دوست عزیزم خیلی ممنون منم تبریک میگم.بوسسسسسس

مامان آرین
9 مرداد 90 12:06
سلام عزیزم دندون جدید مبارکه.گاز گرفتن رو کی شروع میکنی؟

سلام خانومی ممنون.ایشالا به زودی ههههههههههههههههههههه