نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

ما اومدیم ههههههه

1390/6/30 10:41
نویسنده : مامان شیدا
249 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام

نمیدونین چقدر دلم برای اینجا و دوستای عزیزم تنگ بود

ببخشید . . . به خاطر غیبت طولانی مدت من و پارسا

چند تا مورد باعث شد که نتونم بیام اینجا

مهمون داشتم

دایی من که میشه عموی همسرم سکته ی مغزی کرد و  چون

اونا قسمتشون نشد که صاحب اولاد بشن ما دور و برشون

بودیم که احساس تنهایی و بی کسی نکنن البته هنوز هم

تو بیمارستان بستریه . خدا رو شکر که اونو از دست ندادیم

و برای خوب شدن حالش همیشه دست به دعاییم . . .

از طرفی هم اینترنتمون تموم شد و برای تمدیدش فرصت نمیکردیم

خودمم سه روزی بود که مریض بودم و خونه ی مادرم میموندم

اینم دلایل غیبت ما

اما دوستان باور کنید که به یاد شما و نی نی های نازتون بودم

و اما در مورد پارسا شیطون

مروارید پنجم اومد و شیشمی هم در راهه

باید عکس از دندوناش بگیرم حتما

اینم چند تا عکس از کادوهای تولدش

 

این کادوی مامان آذر و بابایی (من)

 

اینم کادوی دایی رسول

 

اینم کادوی دایی بهرام

 

اینم کادوی خاله لیلا

 

اینم خاله لیلا کادو داده

 

این لباسم دایی بهرام کادو داده

 

بوسسسسسسسس برای همه شون

دستشون درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان سيد کوچولو
30 شهریور 90 11:04
تولدت مبارک. دست همه درد نکنه.
ايشالله مشکلات مامان و بابا هم تموم بشه و سالم وسرحال تو وب ببينيمتون

قربون شما دوست جونای عزیزم
مامان آرین
30 شهریور 90 11:36
شیدا جوووووووووووون سلااااااااااام دل ما هم براتون حسابی تنگ شده بود.گلم ایشالا که همه مشکلات به خیر و خوشی حل بشه پارسا رو ببوس
ممنونم عزیزم خیلی ماههههههههههههی

مامان آرین
30 شهریور 90 12:01
یه سوال دارم، اگه ممکنه به وبلاگ آرین برید و نظر بدین
به روی چشم

مامان پارسا جون
30 شهریور 90 18:15
سلام خدا رو شکر که همه چیز رو به راه شده
سلام عزیز دلم خیلی ممنون

مامان ماهان
31 شهریور 90 9:09
قربونت برم عزیزم الهی هر چه زودتر دایی مهربونت خوب بشه به به چه کادوی خوشگلی مبارکت باشه عزیزم راستی خودت بهتر شدی خانمی