نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

عشق ابدی مامان

1390/7/23 10:50
نویسنده : مامان شیدا
242 بازدید
اشتراک گذاری

                  

 

                    niniweblog.com

 

سلام پارسا جونم

عشق من

امید آینده ام

همه ی هستی من

نفس مامان

میخوام از ته دل داد بزنم و بگم که عا شقانه دوستت دارم

گاهی وقتا که خیلی اذیتم میکنی با خودم میگم شاید برای آوردن تو عجله

کردم اما ثانیه ای طول نمیکشه پشیمون میشم و خدا رو شکر میکنم که

تو رو به ما هدیه کرده چون تو با اومدنت به خونمون صفا دادی

به زندگیمون هدف دادی

تا تو نبودی خونمون نشاط حالا رو نداشت

تو عشق حقیقی منی عشقی بی هوس

واقعیه . . .  واقعی !

من نفس از تو میگیرم

پسر نازنینم

ماه من

تا ابد دوستت خواهم داشت

                    niniweblog.com

و اما درباره ی تو

به تازگی تا کفگیر دستت میاد مامانو میزنی ای بلا

اسمم قشنگ و واضح صدا میکنی

عوض کردن پوشکتم که دیگه واسه خودش داستانی داره

تا بخوام عوضت کنم هر بار چند تا مشت و لگد از طرف شما نوش جان میکنم

کم کم از مبل و میز میگیری بلند میشی و قدم برمیداری

این آبریزش بینی هم دست بردارت نیست

مامانی

غذا هم که نمیخوری تا به زور بهت غذا ندم انگار نه انگار

 مگه گرسنه ت میشه ؟ عمرا بشه

 

          niniweblog.com

واسه تکرار اسمه ساده ی توست

  صدایی در منه عاشق اگر هست

 

                   دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان سید ابوالفضل
24 مهر 90 1:42
وااااای عزیزم چه کارا میکنه تازه اولشه در مقابل کاراشون باید صبر داشته باشیم


بله دیگه . . .
بوسسسسسسس
مامان حسین
26 مهر 90 16:48
مامان پارسا جون
27 مهر 90 2:43
خدا واسه همدیگه نگهتون داره عزیزم
مامان پارسا جون
27 مهر 90 2:46
خدا واسه هم نگهتون داره عزیزم
مامان ال آی
27 مهر 90 8:21
مامان تارا - سارا
27 مهر 90 13:30
سلام به مامان گل و گل پسرش. قربون این گل پسر بشم که این همه بزرگ و آقا شده...
tina
1 آبان 90 17:26
خیلی دوستت دارم
مامان گیسو
2 آبان 90 1:33
سلام شیدا جونم خوبی ؟ خدا حفظش کنه ببوسش
مامان پارسا جون
2 آبان 90 12:19

مرسسسسسسی عزیز

مامان گیسو
3 آبان 90 1:33
شیدا جونم دوستم من دیشب رمزو برات تلگراف زدم ندیدی ؟
اگه نیست بگو دوباره برات بفرستم تو عشقمی ببخشید دیر شد
قربونت بوسسسسسسسسسس

مریم
8 آبان 90 18:44
امیدوارم خدا نگهش داره برات خیلی مظلوم و خواستنیه