نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

پارسا......

1390/1/14 12:23
نویسنده : مامان شیدا
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم

هفتمه  ماه شهریوره سال هشتاد و نه روز یکشنبه ساعت هفت و بیست دقیقه ی صبح در

در بیمارستان بهبود بدست خانوم دکتر آناهیتا ناظم پور بدنیا اومد.

پارسا کوچولوی من تو تنها بهانه ی زندگیه منو بابایی  با اومدنت به خونمون گرمیو صفا دادی تو رو از هر کس و هر چیزی بیشتر دوست دارم وتا نفس تو سینه دارم برات میمیرم مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پارساپیروزفر
22 مرداد 92 21:25
سلام....... از اینکه اسم منو رو بچه خودتون گذاشتین ممنونم. من از زنای تبریزی خوشم میاد و خ دکتر ناظم پور دختر خاله منه.خواستی بهم بزنگ .. دفعه بعد که اومدم به وبلاگت شماره میذارم برات...بوس بای