نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

دنیا دنیا تو رو میخوام

1390/1/14 17:46
نویسنده : مامان شیدا
353 بازدید
اشتراک گذاری

                                  

 

سلام گل سر سبدم

 

تعطیلات عید به پایان رسید و بازم همه مشغول کارای روزانشون شدن

اگه تو نبودی بازهم درگیره روزمرگی و تکرار میشدیم اما با وجود نعمت قشنگی

مثل تو هر روز از روز قبل بهتره ...

خوشیم ما با هم آرزومون اینکه همیشه در کنار هم شاد باشیم

خدا رو شکر...

مثل نفس مثل خون تو رگهامی

تو عزیزترینمی گل پسرم

 

                         

 

صبح بعد از اینکه صبحانتو دادم و سر حال اومدی کلی باهم بازی کردیم

غش غش میخندیدی وقتی قلقلکت میدادم...

بعد تو رو گذاشتم تو روروکت و مشغول تمیز کاری شدم

 و بعد هم برای تو سوپ پختم نوش جونت مامانی................

بابا از سر کار اومد و مثل همیشه تا اونو دیدی ذوق کردی

خیلی دوست دارم وقتی شما پدر و پسر با هم بازی میکنید تما شاتون کنم

خدا صفای خونمونو از ما نگیره

حالا هم که بابا رفته و تو غرق در خوابه شیرینی niniweblog.com

و من دارم برات مینویسم

تا ببینیم عصر چی پیش میاد در ضمن همین حالا بعد از نوشتن باید تلفنی برای

فردا از دکترت وقت بگیرم  چون هم کم اشتها شدی

هم سینه ات خس خس میکنه ومن بازم بیقرارم

 

                           

تو ماه منی

تو یاس منی

احساس منی

                             دنیا دنیا تو رو میخوام

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فرشته
14 فروردین 90 18:45
سلام گلم خوش به حال پارسا جون با این مامان مهربونش که عاشقشه
مامان فرشته
14 فروردین 90 21:31
عزیزم من رمزو خصوصی برات گذاشتم
ممنون خانومی