نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

وقتی پارسا بدنیا اومد...

1389/11/27 14:37
نویسنده : مامان شیدا
401 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه چند ساعتی بیشتر به پایان این انتظاره شیرین باقی نمونده بود فردا صبح ساعت هفت جراحی میشدم و پسر یکی یه دونم بدنیا میومد .... به آغوشه همیشه گرم و امن مادر و پدرش.... فقط.... میترسیدم نه برای خودم خدا خدا میکردم که پسر عزیزم سالم باشه. شب تا صبح خواب به چشام نیومد دعا میکردم....خدایابه حق مقدس مادری  به حق قدرت و مهربونیات قسمت میدم پسرمو سالمو سلامت از تو میخوام فقط به در خونه ی تو اومدم که تنها معبودم تویی.....منو رها نکن پسرمو حفظ کن و اونو بی هیچ عیبو نقصی به آغوشم بده که تو میتونی......همیشه توانایی....

بالاخره این نه ماه با همه ی سختیهاش گذشت و با بدنیا اومدنه پسر نازم من برای اولین  بارمادر شدم چه حس قشنگی... دوست داشتن بی هیچ چشم داشتی عشقی واقعی ...و محبتی بی اندازه

استرسی که توی اتاق عمل داشتم غیر قابله وصفه داشتم برای اولین بار با پاهای خودم میرفتم زیر تیغ جراحی... اما وقتی صدای گریه هاشو شنیدم و دکتر اونو نشونم داد با چشمایی جاری از اشکه شادی و سپاس از خدای مهربونم آروم گرفتم.بازم میگم خدایا تو خیلی بزرگی     شکرت خدا جونم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابای نسی
27 بهمن 89 20:44
سلام.. مرسی که به دختر کوچولوی من سر زدین.. وای چه پسر نازی دارین...خدا بهتون ببخشه...از طرف من ببوسیدش.. بازم بهمون سر بزنید..ممنون
farshed
28 بهمن 89 2:48
سلام .با اين دل پاك براي اونهايي كه ني ني ندارن دعا كن .پاساجون ببوس