نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

چند ساعت دور از پارسا...

1389/11/30 14:40
نویسنده : مامان شیدا
236 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه چهلومه فوته مادر شوهر خاله بود و من مجبور بودم از صبح تا عصر برم اونجا چون برای ناهار هم دعوت بودیم دسته عمه ت درد نکنه تا من بیام از تو نگهداری کرد.اولین بار بود این قدر دور از تو بودم هر کی ندونه فک میکنه چندماهی ازت دور بودم.دلم برای خنده های ملوست برای چشمای قشنگت واسه حرفایی که فقط خودت ازشون سر در میاری و برای من یه دنیاست حتی واسه گریه هات خیلی تنگ شده بود .از خدا ی مهربونم عاجزانه میخوام که هیچ وقت هیچ نی نی رو از مامانش جدا نکنه <منظورم برای همیشه است> که این مصیبته بزرگیه و خدا مهربانترینه مهربانان...

شکرت خدا جونممممممممممم...

اوستا کریم پشتمو خالی نکن که تو نباشی من بدجوری میافتم.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته
30 بهمن 89 15:59
الهی چه مامان مهربونی .............. خدا این پسمل جیگرو براتون حفظش کنه عزیزم و هیچ وقت از هم دور نباشید
مامان حسین
30 بهمن 89 20:54
سلام به پارسا و مامان مهربونش.ایشالا برا همدیگه زنده باشین.
سارا
30 بهمن 89 22:40
منم مثل تو شیدا جون چند ساعت که از این دوتا وروجک دورم دلم خیلی براشون تنگ میشه