نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

در مورد پارسا

1390/10/26 23:07
نویسنده : مامان شیدا
252 بازدید
اشتراک گذاری

                                سلام تربچه

عزیزکم الان تو خوابه نازی و صدای نفسات به من آرامش میده .

امروز من روزه بودم و بعد از افطار سر درد شدیدی گرفتمSmiley که الان خیلی

بهترشده . تو هم پسر خوبی بودی و اذیتم نکردی . . .

ناز گل مامان بزرگ شدی و ماشالا بغل گرفتنت کمی سخت شده.

عاشق تلفن و گوشی موبایلی تا نگیری پدر آدمو در میاری همین

چند روز پیش موبایله بابا رو انداختی تو لیوانه پر از آب و فاتحههههههههههشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

خرابش کردی مامان . . . بابا هم مثل همیشه گفت فدای سرت شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے .

غذای مورد علاقه ت آب گوشت میمیری براش و خیلی دوست داری

و با اشتها میخوری 

نمیدونم چرا اصلا اسباب بازی دوست نداری و بیشتر با قابلمه و قاشقو

این چیزا بازی میکنی شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے و عادت بده

پرت کردن وسایل هنوز پا برجاست.

و اما یکی از اون چیزایی که خیلی دوست داری وسایل آرایش منه

میری سراغ کشو میز آرایش و همه رو میریزی بهم و البته خراب میکنیشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

یکی از مشکلاته بزرگی که من با تو دارم غذا خوردنته

منه بیچاره هنوزم غذای تو رو میریزم مخلوط کن وخمیریشو میدم

چون عمرا اگه بخوری . وقتی یه چیزه درسته بهت میدم زود میریزی بیرون

و اه اه میگییییییییییییییییییییییشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے .

پدرمو با این کارت در آوردی با اینکه دندون داری ولی اصلا چیزی رو

نمیجویی .

مامانای مهربون در این مورد کمکم کنید لطفا.Red Hair

 

            

 

 

خب در کل پسر بدی نیستیا 

من دوستت دارم                                        

بی تو نفس کشیدنم محاله محاله.

بوسسسسسسسسس

 

     

           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سمانه مامان پارسا جون
26 دی 90 23:34
سلام شیدا جون خوبی؟
خوب غذای گل پسرو میکس کن مگه چه اشکالی داره؟ واسشون ضرر داره؟
سلام عزیزم .آخه میترسم بد عادت بشه و همیشه اینجوری غذا بخوره . . .