نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

برای فرشته ام

1390/10/27 18:00
نویسنده : مامان شیدا
280 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر به هم نزدیکیم

در روزهایی که حتی نمیتوانم دستانت را در دست بگیرم

و چه اندازه می هراسم

از روزی که دستانت در دستم باشد اما

فرسنگ ها از هم دور باشیم . . .

امروز تو حس میکنی هر آنچه را که من حس میکنم

و فردا

تمام سعی من باید این باشد

حس کنم هر آنچه را که تو احساس میکنی . . .

کاش فاصله ای میان ما نباشد

در روزهایی که

دست تو در دست من است اما

قلبه تو جایی بیرون از من می تپد . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مام پارسا
27 دی 90 19:17
سلام مامان پارسا جون.روزه ات قبول باشه ایشالله.پسر نازی دارید خدا براتون نگهش داره.اسم پسر من هم پارساست.به وب ما هم سر بزنید ، خوشحال میشیم.اگر هم با تبادل لینک موافق بودید خبرمون کنید
مام پارسا
28 دی 90 0:22
سلام مامان پارسا جون.من هم شما رو لینک کردم.بوس بوس

سلام عزیزم خیلی ممنون
مام پارسا
28 دی 90 0:24
سلام مامان پارسا جون .من هم شما رو لینک کردم.بوس بوس
مامان زهرا نازنازی
29 دی 90 20:39
سلام خانومی من همین الان کامنت شما رو در وبلاگ پسرم دیدم راستش من این متن رو خودم ننوشتم یکی از دوستانم نوشته بود و به من هم گفته بود فقط با ذکر منبع بزار در وبلاگ پسرت البته من یه تغییراتی درش دادم. خوشحالم که شما هم خوشتون اومده. هیج اشکالی نداره . الهی پارسای عزیزم در کتار شما همواره سلامت و شاد باشه