نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

عشق مادر با سخن شریعتی

1390/11/5 16:59
نویسنده : مامان شیدا
453 بازدید
اشتراک گذاری

مادر نگاه خسته و تاریکت 
با من هزارگونه سخن دارد 
با صد زبان به گوش دلم گوید

رنجی که خاطر تو ز من دارد


دردا که از غبار کدورت ها
ابری به روی ماه تو می بینم 
سوزد چو برق خرمن جانم را

سوزی که در نگاه تو می بینم


چشمی که پر زخنده ی شادی بود
تاریک و دردناک و غم آلودست 
جز سایه‌ی ملال به چشمت نیست

آن شعله‌ی نگاه، پر از دود است


آرام خنده مــی زنــی و دانم
در سینه‌ات کشاکش طوفان است 
لبخــنـــد دردنـاک تو ای مـــادر

سوزنده تر ز اشک یتیمان است


تلخ است این سخن که به لب دارم
مادر بلای جـــان تو مـــــن بودم 
امّا تو ای دریغ گمان بردی

فرزند مهربـان تو من بودم


چون شعله‌ای که شمع به سر دارد
دائم ز جســم و جـــان تـو کاهیــدم 
چون بت تو را شکستم و شرمم باد

با آن که چون خــــدات پــرستیــــدم


شرمنده من به پای تو می افتم
چون بر دلم ز ریشه گنه باریست 
مــادر بــلای جان تو من بودم

این اعتراف تلخ گنــــه باریست ‌

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ماهان
6 بهمن 90 10:03
ای جونم خیلی خیلی زیبا بود دستت درد نکنه شیدا جوووووووووووووووووون

ممنونم عزیزم.بوسسسسسسس
نانی
6 بهمن 90 12:08

ممنونم

مام پارسا
7 بهمن 90 1:28
سلام شیدا جونم.قربونت برم که انقدر خبرمون رو می گیری.
ببخشید که دیر اومدم آخه چند روزی نبودم.
دلم خیلی براتون تنگ شده بود.پارسا جونم چطوره؟از طرف من کلی ماچش کن.
خیلی دوستتون دارم.
سلام عزیزم.خواهش میکنم.منم همینطور.بوسسسسسسسسسسسسسسس

مامان حسین
8 بهمن 90 13:28


ممنونم گلم
مامان زهرا نازنازی
10 بهمن 90 19:34


مادر عزیزم کاش بودی ...


خدا رحمتش کنه تو رو برای دخترت نگه داره.بوسسسسسسس.