نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

رو صندلی خوابت برد !

1390/11/8 22:58
نویسنده : مامان شیدا
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه ی قشنگه من برای زندگی       آره منم همون دیونه ی همیشگی

عزیز دلم نوگل مامان

روز پنج شنبه بابا ما رو برد خونه ی مامانی(من) خاله هم بعد از ظهر اومد

و قبل از شام هم رفت چون قرار بود خونشون مهمون بیاد.

بابا هم اومد و شب برگشت خونه چون عادت نداره جایی بخوابه

منو تو هم شبو موندیم خونه ی مامانی و با هم لا لا کردیم.

روز بعد دوباره خاله هم اومد و دور هم جمع شدیم و خوش گذروندیم.

دایی تو رو برده بود اتاقش و رو صندلی دور تا دور

اتاقو میگردوند تو هم روصندلی خوابت برد .منم ازت عکس گرفتمEmoticon

 

 

 

خیلی ماهی دوستت دارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

کیتکس
9 بهمن 90 21:13
چه لالایی کرده!!!
پاشو پارسا پاشو بیا
زوووووود!!!
مامانه " پارسا "جون بدوووووو دیره
دسته دلبندت رو بگیر و بیا وبلاگمون رو بخون که می خواهیم از دستایه عمو پورنگه تلوزیون جایزه رو بگیریم و باهاش عکس بندازیم و خوشحالی کنیم
کجا؟ خوب توی نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان " کیتکس"
بدووو دیر شد
منتظرتون هستم.ممنون
(با اجازه به قلبم لینکتون کردم، شما هم اگه دوست داشته باشین ما رو لینک کنید)




ممنون

مامان ماهان
10 بهمن 90 16:08
ای جووووووووووووووووووونم بیبین چقدر نازززززززززززززز خوابیده
فرشته کوچولو خیلی ناززززززززززززززززززززی خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم.لطف داری گلم
مامان زهرا نازنازی
10 بهمن 90 19:34
ماشاالله چقدر ناز خوابیده


مرسسسسسسی خاله