نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

یه روز معمولی+مروارید هشتم

1390/11/12 16:13
نویسنده : مامان شیدا
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم چشم و چراغ خونمون

پارسای ناز مامان

نمیدونم چرا اصلا حال و حوصله نداری شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے .مریض هم که نیستی شکر خدا

شاید از دندون باشه . . . بله دیگه مروارید هشتم تو راهه مبارکت باشه گلم

کاش با این دندونای قشنگت بیشتر غذا بخوری چون همیشه

 

سرغذا خوردنت با هم دعوا داریم.

امروز یه روز معمولی بود تو تا ساعت یازده خوابیدی منم مشغول

کارای خونه شدم.بعد از بیدار شدنت صبحانمونو

خوردیم البته من بی اشتها بودم چون چند روزیه که

بد جور سرما خوردم و مواظبم که به تو سرایت ندم

البته امروز تا حدودی خوب شدم گلم.

فردا هم ممکنه بریم خونه ی مامانی (من)

پریروز هم مادر بزرگه بابا برای ناهار دعوتمون کرده بود

با اینکه خیلی بی حال و مریض بودم Smileyاما به یه تحول نیاز داشتم.

الان تو خوابیدی و صدای نفسات به من گرمی میده

حتی وقتی خوابی و بهم لبخند نمیزنی دلم برات خیلی تنگ میشه

عزیزترینم تو هدیه ای گرانبها از طرف خدای مهربونمیشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

تو رو با هیچی و هیشکی عوض نمیکنم

اینو بدون که مامان تا آخر عمرش بی هیچ عوضی دوستت داره

و منو بابا به خاطر سلامتی و سربلندی تو جونمونو فدات میکنیم

بوسسسسسسسس از اون لپای شیرینتر از عسل.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سمیرامامان سپهر
14 بهمن 90 20:02
چرااااااااااا .........؟


چی چرا عزیزم؟ متوجه نشدم؟؟؟
مامان ال آی
15 بهمن 90 11:22
البته این برای پست خواب روی صندلیه !!!
نازی . شیداجان چه خوبه که آدم با مامان و خوهراش باشه و تا نیمه شب حرف بزنه!!!!
آره عزیز.بوسسسسسسسسسسسسس

دخترخاله رادین
15 بهمن 90 13:24
سلام پسرک ناز الهی فدای شما شم
به رادین ما هم سر بزن خیلی خوشحال میشه دوستی مثل شما داشته باشه

خدا نکنه خانومی.حتما.بوسسسسسسسسس

مامان ماهان
16 بهمن 90 12:22
خدا بد نده عزیزم الهی که زود زود خوب بشی پارسا جون ببوس


ممنونم گلم.بوسسسسسسسس
سمانه مامان پارسا جون
17 بهمن 90 1:30
مبارک باشه مروارید جدید گل پسری
تو پست پایینی چقدر ناز خوابیده

مرسی خاله
پروشات
17 بهمن 90 12:11
@
قربونت

tina
21 بهمن 90 9:16
پارشارو از طرف من مهکم ببوسسسسسسسسسسس


مرسیییییییی گلم