نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

واکسن 18 ماهگی

1390/12/12 23:37
نویسنده : مامان شیدا
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

چند روز پیش واکسن 18 ماهگیتو زدیم مثل همیشه بابا طاقته وایسادن نداشت

من نگهت داشتم . گریه میکردی و با نگات کمک میخواستی ازم

تحمل کردم چون این برای سلامتی تو واجب بود ماهکم

از همون جا بابا ما رو رسوند خونه ی مامانی

مثل همیشه که مادر عزیزم تو این جور مواقع مواظبت میشه خوب از تو مراقبت کرد

دو روز درد شدید تو پات و تب زیاد داشتی

حتی یه روز از جات بلند نشدی 

چون نمیتونستی به خاطر درد پات بلند شی و شلوغی کنی مدام حرف میزدی

و یه چیزایی میگفتی . . .

الاهی فدات شم مامان

خیلی دوستت دارم

خیلی به من وابسته شدی 

و من خیلی عاشقت . . .

با من بمون .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ماهان
16 اسفند 90 11:37
ای جووووووووووووووونم دردت اومد الهی زود زود خوب بشی
حالا دیگه قوی شدی عزیزم


ممنون عزیز
مامان ال آی
20 اسفند 90 8:52
آخی نازی پارسا جون ؟
راستی شیدا برا عیدی جایی میری؟؟
معمولا با پارسا جون مسافرت سختت نیست ؟؟


نمیدونم عزیزم واقعا مسافرت با پارسا خیلی مشکل خواهد بود.