نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

خونه تکونی عید

1390/12/21 22:58
نویسنده : مامان شیدا
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

                                       deborah.mihanblog.com

 

سلام گلم 

قند عسلم

از چند روز پیش شروع کردم به تمیز کاری یعنی خونه تکونی عید

و البته امسال خونه تکونی ما واسه خودش خوب کمدی شده

با وجود تو وروجک . . .

خیلی سخت بود البته هنوزم تموم نکردمشِـــکـْـلـَکْ
 هــآے خــآنــــــومـے

گاها نی نی خوبی بودی حتی کمکم میکردی و برام دستمال میاوردی

و گاهی هم

افتضاح میکردی !!!

خیلی از وسایل محبوبه منو شکستی !      

دیوونه شدم

یه کم صدامم بلند شد

دعوات کردم خیلی عصبیم میکردی

اما 

خیلی زود بغلت کردم  

دلگیر بودی ازم کلی بوسسسسسسست کردم

تو هم بوسم کردی

و بازم آشتی

بازم خرابکاری .  شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

چه میشه کرد 

خسته شدم به خصوص امروز

من مرتب میکردم تو میزدی داغون میکردی

دیگه داشت گریم میگرفت

ای خخخخخخخخخخخخخدا  .شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

به هر حال با همه ی خوشیها و بدی هاش خونه تکونی امسال هم تموم شد.  strawberry

آخخخخخخخخخخخخخخی

یه نفس راحت بکشم.  

دوستت دارم شیطونکم.  

                                  

              

             

بهار داره از راه میرسه

ای ول . . .deborah.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله ستاره
21 اسفند 90 23:08
تازه ترين اخبار قاصدك: شما ميتوانيد در ويترين قاصدك خريد هاي عيد نازدونه خود را به ساير مامانهاي وبلاگي نشان داده و ضمن در اختيار قرار دادن تجربه خود ،از نظرات آنها مطلع شويد. با اضافه كردن قاصدك به لينكدوني خود،دسترسي آسان و ساده را به مطالب آموزشي و سرگرمي تجربه كنيد با تشكر
سمانه مامان پارسا جون
23 اسفند 90 1:24
خسته نباشی شیدا جون با این وروجکا خونه تکونی هامون دیدن داره
مامان حسین
23 اسفند 90 17:40
سلام عزیزم خسته نباشی پیشاپیش سال نو مبارک
مامان گیسو
25 اسفند 90 1:14
سلام شیدا جونم خوبی ؟
خسته نباشی عزیزم
الهی سال خوب و خوشی در انتظارت باشه
بوسسسسسس

merssssssssssi golam
بابای ملیسا
25 اسفند 90 14:21
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .
مامان ماهان
28 اسفند 90 17:46
سلام شیدا جون خوبی
خسته نباشی
پارسا جون خوبه ببوسش
ممنون