نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

بوی بهار

1390/12/25 13:19
نویسنده : مامان شیدا
937 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم    

عسلم

نفسم  

اول از هر چیز با تمام وجودم فریاد میکشم

ماه من تا ابد دوستت دارم.

 

بهار . . .

فصل دلخواه منتصوير

داره میاد

هوووووووووووووووووووورا .

 

 

بهار    

یعنی سبزه و چمن 

یعنی از نو زنده شدن   یعنی زیبایی   یعنی امید . . .

بهار یادمون میاره که هنوز دیر نیست Red Hair

هنوزم میشه از نو رویید تازه شد و امیدوار بود.   تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

 

چند روز بیشتر به پایان سال نمونده .ممکنه تعطیلاته عید رو بریم مسافرت

اگه بریم این اولین سفر تو میشه .

 

و اما یه چیز درمورد تو 

کفش پوشیدنت !

ههههههههههههههههههههههههه

کلی خنده دار میشه تا کفش پات میکنیم اول مثل اینکه موجودی از فضا رو 

 با دقت تماشا میکنی شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے و بعد شروع میکنی به گریه

و التماس که درش بیارم .

قربونت برم مامانی.Heart Smile

 

 

 

دوستای عزیزم    

پیشاپیش این عید باستانی رو تبریک میگم

امیدوارم سال نو به از سالهای پیش باشه.

همیشه سبز باشید    

دوستتون دارم.    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آرین
27 اسفند 90 8:26
بچه ها بدویین بیاین برف بااااازی
مام پارسا
28 اسفند 90 1:33
برایت یک بغل گندم ، دلی خشنود از مردم
برایت یک بغل مریم ، که مست از می شوی هر دم
برایت قدرت آرش ، که دشمن را زنی آتش
برایت سفره ای ساده ، حلال و پاک و آماده
برایت یک غزل احساس ، دو بیتی های عطر یاس
برایت هر چه خوبی هست ، صمیمانه دعا کردم.
سال نو پیشاپیش مبارک

مرسسسسسسسی خانومی .ممنونم عالی بود.
مامان ماهان
28 اسفند 90 17:46
جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و
نسرین است . . .

نوروز فرخنده باد . . .



مرسسسسسسسسسسی گلم. بوسسسسسس
سمانه مامان پارسا جون
29 اسفند 90 0:39
آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ...


آغاز آن روزی باشدکه آرزو داری!


سال نو پیشاپیش مبارک
به به ...

خیلی ماهی .ممنون.بوسسسس
زینب عشق مامان و بابا
7 فروردین 91 14:48
سلام سلام سال نومبارک
امیدوارم که سالی سرشار از موفقیت داشته باشید


سلام.شما هم همینطور.
بیتا
8 فروردین 91 21:19
سلام! عیدتون مبارک!
آپم

سلام خانومی.حتما .............
مامان ماهان
15 فروردین 91 8:35
سلام شیدا جون خوبی
پارسا جون چطوره ببوسش
سلام عزیزم .خیلی ممنونم.

نگین
19 فروردین 91 2:13
خدا سالم نگهش داره.امیدوارم هیچوقت مریضی نیاد سراغش!خیلی بامزست پسرتون! من چندوقت هست با وبتون آشنا شدم میخوندم گفتم نظر بدم براتون.خوش باشین!
نگین
19 فروردین 91 2:13
خدا سالم نگهش داره.امیدوارم هیچوقت مریضی نیاد سراغش!خیلی بامزست پسرتون! من چندوقت هست با وبتون آشنا شدم میخوندم گفتم نظر بدم براتون.خوش باشین!
نگین
19 فروردین 91 2:13
خدا سالم نگهش داره.امیدوارم هیچوقت مریضی نیاد سراغش!خیلی بامزست پسرتون!
من چندوقت هست با وبتون آشنا شدم میخوندم گفتم نظر بدم براتون.خوش باشین!
مرسسسسسسی.خوشحال شدم.بوسسسسسسسس

مامان حسین
19 فروردین 91 14:09
سلام
امیدوارم سال جدید براتون پر از اتفاقات خوب و شاد باشه

سلام گلم خیلی ممنون.