نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

ای همه ی وجود من نبود تو نبود من ...

1389/12/2 22:59
نویسنده : مامان شیدا
483 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلامی داغ داغ به پسر عزیزتر از جانم

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

ناز گلم تو هنوز خوابی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو من حوصله ام خیلی سر رفته

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمنتظرم بیدار شی تا با هم بازی کنیم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دلم میخواد بغلت کنم و از اون لپای جیگرت ببوسم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

میبوسمت مامانی.

تازه یکی دو ساعت بعد میرم آرایشگاه و تو رو میزارم پیشه مامانی تا برگردم دلم برات خیلی تنگ میشه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.قول بده پسر خوبی باشی و مامانی رو اذیت نکنی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدفعلا خدافظ گلم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آنیسا
2 اسفند 89 13:21
تقویم سال ۱۳۹۰ با را عکس فرزند دلبندتان درست کنید.
مامان فرشته
3 اسفند 89 2:57
قربونش برم که نانای می کنه ای جانم ببوسش مامان جون
مامان قندعسل
3 اسفند 89 13:11
سلام پارسا جونم شما تقریبا هم سن و سال محمد منی
مامان حسین
3 اسفند 89 13:25
مامان فرشته
3 اسفند 89 14:00
مامان مهربون پس چرا نظراتمون نیست ؟