نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

اینم از امروز...

1389/12/4 1:18
نویسنده : مامان شیدا
163 بازدید
اشتراک گذاری

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیسلام پارسا جونم

دیروز خیلی دیر اومدم از آرایشگاه چون بعدش هم با عمه رفتیم فروشگاه ی کومه و خرید کردیم.دلم حسابی برات تنگ شده بود

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وقتی اومدم همینکه رسیدم بوسه بارونت کرده بودم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدامروز هم باهم رفتیم خونه دایی مامانی خیلی خوش گذشت

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد الان هم تو و بابا خوابیدین .این بابای تو از زیر درسای شهروند الکترونیک در رفت و باز من مجبور شدم امتحان هر دومونم خودم بدم با اینکه خیلی خوابم میاد تازه امروز برای تو هم ننوشته بودم و حالا مینویسم .

جیگر مامان خیلی دوست دارم 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

امروز همه تو مهمونی میگفتن که تو خیلی لاغر شدی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد دلیلشو خوب میدونم چون دیگه شیرمو نمیخوری فک کنم این شیر خشک بهت نساخت باید با دکترت حرف بزنم شاید شیرتو عوض کنه.ولی من خیلی ناراحتم که پسر گلم وزنش زیاد نمیشه...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.از این به بعد باید بهت بیشتر برسم به زور هم که شده باید بخوری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيددیگه کم کم خوابمم داره میپره شاید کتاب بخونم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  یا شاید تلوزیون تماشا کنم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد .وای... مامانی توهم بیدار شدی و داری از اونجا منو نگاه میکنی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد الاهی بمیرم واسه چشای قشنگت یکی یه دونه ی مامانی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد   بیا بغلم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

پارسا عشق پاکه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان قندعسل
4 اسفند 89 8:59
سلام مامان شیداجون چرا پارسا شیر خودتو نمیخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان حسین
4 اسفند 89 11:46
پارسا گله چطوره.ضمنا از این حرفا که میگن نی نیت لاغر شده خیلی اهمیت ندین. از این حرفا زیاد میزنن.
مامان زهرا نازنازی
9 اسفند 89 18:54