نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

امسال هم گذشت...بهار در راه است...

1389/12/17 15:23
نویسنده : مامان شیدا
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلطان قلبم...

امسال هم با همه ی خوبی ها و بدی ها شادی ها و غم هاش گذشت پسر گلم اما چون تو این سال خدا تو رو به ما هدیه داد میتونم بگم سال خیلی خوبی بود... آخه تو رو داشتن یعنی صاحبه همه ی چیزهای قشنگه دنیا بودن.

بهار داره میاد بوشو احساس میکنم یه بوی خاصی داره  بوی تازگی طراوت زیبایی عشق درست مثل بوی دلنشین تن تو که به من حس خوبی میده...

این اولین سال تحویلی خواهد بود که در کنار مایی چه خوب........

از خدای مهربونم عاجزانه میخوام که سال پیشه رومونو پربرکت بدونه جنگ و خشونت با آدمهایی خوبو دور از بدی ها قرار بده...آمین.

Daisypath Anniversary tickers

خیلی دوستت دارم ناز گلم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مريم
17 اسفند 89 16:42
سلام شيدا جان خوبي .پارسا جونم چطوره.کم پيدايي
سلام خانومی پارسا خوبه چون اینترنتمون ایراد داره کم پیدا شدم و الا دوستان که فراموش نمیشن.

مامان فرشته
18 اسفند 89 13:09
سلام گلم ان شاا... تا 120 سال سال تحویل کنار هم باشید
سلام مامان فرشته
برای تو هم همین ارزو رو دارم مرسی که به ما سر زدی