نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

چرا با من قریبی میکنی؟

1389/12/21 1:56
نویسنده : مامان شیدا
196 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام ناز گل مامان...

کمی پیش از خونه ی مامانی اومدیم <مامان من> ظهر تورو گذاشتم پیش دایی بهرام و بابا بزررگ و همراه مامان رفتیم بازار تا تا عیدیمونو بگیریم دسته مامانی درد نکنه برا هممون کادو گرفت برای تو هم یه هواپیما به سفارش دایی یه گاو بامزه که میخونه و میرقصه هم برات گرفتیم.خاله نیومد و من و مامانی هم بعد از بازار و خرید کمی استراحت کردیم بعد هم از این در و اون در حرف زدیم.تو هم که خواب بودیNight.

باید بگم وقتی جایی میریم کمتر مارو تحویل میگیری بس که همه تارو میبینن دورت میگردن .نکنه مامانو فراموش بکنی ...

تو رو با همه وجودم دوست دارم و هیچ وقت ازت سیر نمیشم من یه مادرم ویک مادر واقعی باید در همه حال فرزندش رو دوست داشته باشه بی هیچ چشم داشتی و فقط سعادت بچه هاشو از خدا بخواد...

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یکتا
21 اسفند 89 8:42
مامان شیدا سلام خوبی بخدا بعضی وقتها من هم این احساس را دارم که دخترم به من توجه نمی کنه شاید هم حق داشته باشه اخه از صبح تا عصر پیش عزیزاش هست شب تا شب من را می بینه بعضی وقتها احساس تنهایی می کنم ولی باز خدا را شکر می کنم دنبال یک مشاوره خوب می گردم.......





سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی دخترتو میبوسم.
مامان حسین
21 اسفند 89 11:01
سلام عزیزم
پارسا جونم چطوره
یوس




سلام خانومی شکر خدا حالش خوبه .