نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

خیلی دلم گرفته...

1389/12/22 12:08
نویسنده : مامان شیدا
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

دیروز مامانی حالش بد شد خیلی ناراحت بودم آخه من عاشق مادرم هستم این فرشته ی الاهی رو بعد از خدای مهربون پرستش میکنم حتی بزرگترین آرزوم مرگ قبل از عزیزانمه.قلبه مامانی ناراحته و من خیلی دلواپسشم حاضرم جونمو فداش کنم تا اون به جای من نفس بکشه...از خدای خوبم میخوام که هر چه زودتر مادر عزیزتر از جونمو شفاش بده... <آمین>

خب مامانی منم دلم خیلی گرفته دیشب باباهم اونقدر خسته بود که زود رفت خوابید ومن تنهایی تو اتاق پذیرایی نشستم حتی خودمم نمیدونم فکر چی رو میکردم یه چایی خوردم انگار دنیا دور سرم میچرخید منم بلند شدم که برم بخوابم اما خواب با چشام غریبی میکرد.خودمم نمیدونم کی خوابم برد شاید نزدیکای صبح...

حالا بگذریم ناز گلم نی نی قشنگ و دوست داشتنیم

خیلی ماهی خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فرشته
22 اسفند 89 17:58
سلام ............ امیدوارم خدای مهربون هر چه زودتر مادر مهربونتونو شفا بده
ممنونم خانومی خدا نی نی تو رو هم حفظ کنه.

مامان بردیا
23 اسفند 89 11:10
سلام
خدا همه مادر ها رو براي فرزندانشون حفظ كنه
خودتم ديگه يه ماماني هااااااا
ممنون. از اشنایی با شما دوست عزیز خوشحال شدم.