نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

دوستت دارم

1389/12/27 4:25
نویسنده : مامان شیدا
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته پاک من

امروز از صبح زود بیدار بودی و با خودت حرف میزدی به قولی شیطنت میکردی منم دیگه از خیر خواب شیرینم گذشتم و نشستم پای حرفایی که فقط خودت ازشون سر در میاوردی  بعدش ام برا صبحانت یه تخم مرغ مشتی آبپز کردم که جیگر مامان جون بگیره connie_feedbaby.gifخودمم با کسالت و بی خوابی صبحانه رو بگی نگی خوردم البته بابا رفته بود سر کار و ماتنها بودیم بعد از اینکه خونه رو مرتب کردمبا همدیگه بازی کردیم وقتی میخندی  خیلی ذوق میکنم مامان فدای اون خنده های قشنگت بشه  بعد بابا اومد تو رو سپردم بهش و یه دوش گرفتم و بعد از خوردن ناهار حاضر شدیم  رفتیم خونه مامانی عمه هم اونجا اومده بود نشستیم کلی غیبت کردیم.

شب که از اونجا برگشتیم با بابا شترنج بازی کردیم که طبق معمول من باختم 

بعدشم بابا پیروزمندانه میرفت که بخوابه این شکلیحال گیری شد

عزیز دلم  میبوسمت

دوستت دارم ماه شب تارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مرد پاییزی
27 اسفند 89 13:25
سلام. آدم دوست داره کل وبلاگتون رو ببینه. چون کلی شکلک های زیبا و جالب داره. مثل اتاق بچه می مونه. خوش به حال پارسا. من و خانومم هنوز نی نی نداریم. نزدیک 3 و نیم هست ازدواج کردیم ولی فعلا حوصله نی نی نداریم. یعنی من ندارم. پارسا خیلی نازه مواظبش باشید. ببخشید زیاد حرف زدم. من از سایتها و وبلاگ ها که میگذرم اگه زیبا باشن نظر میدم ولی یه جا نمی مونم. براتون بهترین ها رو در کنار پارسا و همسرتون آرزو میکنم








سارا
28 اسفند 89 13:57
سلام گلم امیدوارم همیشه شاد باشید
مرسی ساراجان .

سارا
29 اسفند 89 18:39
سلام شیدا جونم امیدوارم سال بسیار خوبی کنار خانواده عزیزت داشته باشی

مرسی سارا جان عیدت مبارک