نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

برای پسر گلم

1390/1/1 2:49
نویسنده : مامان شیدا
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشبوی من

ساعت دو و پنجاه دقیقه سال تحویل میشه و خرگوش کوچولو از راه میرسه.تو خوابیدی اما منو بابایی بیداریم تا سال جدید بیاد و با خودش بهار زیبا رو بیاره تو تا به حال فصل قشنگه بهار رو ندیدی و این اولینته.

تقریبا یه نیم ساعت بعد وارد سال جدید میشیم  شنیدم هر کی موقع تحویل سال دعا کنه خدا قبولش میکنه من هم هر سال این کار رو میکنم و حالا از خدای مهربون و توانا  سال خوش و پربرکت  برای همه و برای خانواده ام سلامتی برای پدر و مادر عزیزم عمری طولانی  و برای پسر محبوبم آینده ای روشن و سرشار از سربلندی و موفقیت میخواهم.

وبرای خودم...

خدای خوب من بگذر از سر تقصیراتم بیامرز این بنده حقیرت را

از من مادری خوب و دلسوز برای فرزندم

زنی وفادار و فداکار برای همسرم

دختری مهربان برای پدر و مادرم

انسانی درست برای خلق

و بنده ای مخلص برای خود بساز...آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فرشته
1 فروردین 90 22:37
هرسال شروع قصه ای است
قصه ات بی غصه باد
سال نو مبارک
ممنون سال نو ی شما هم مبارک و بی غصه باشه...

سارا
2 فروردین 90 15:11
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی