نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

سالگرد ازدواج...

1390/1/12 15:43
نویسنده : مامان شیدا
167 بازدید
اشتراک گذاری

           

                                                                                             

                                                                                                                                         

 

سلام گلم

یه روز قشنگ                                         

روز وصاله دو تا عاشق...

روز رسیدن...

                                                    

من خیلی بابارو دوست داشتم niniweblog.com

اون شده بود همه ی زندگیه منniniweblog.com

زندگی ...

زندگی بدون حضورش برام مثل جهنم میموندniniweblog.com

خیلی عاشق بودم...خیلیniniweblog.com

اونم منو میخواستniniweblog.com

تا اینکه خدای مهربون مارو به هم رسوندniniweblog.com

انگار رو ابرها بودیم و پرواز میکردیم

کم سن و سال بودم اما به احساسم ایمان داشتم

حالا پنج سال از اون روز قشنگ میگذره

ومن

هنوز مثل روز های اول دوستش دارمniniweblog.com

با گذر زمان که بیشتر شناختمش دیونه تر شدم........niniweblog.com

آخه پدرت با اینکه کم حرفه اما با خوبی ها ومهربونیاش  وفاداریش همیشه به

من عشقش رو ثابت کرده...niniweblog.com

وتو میوه ی عشق ما چقدر شیرینی

 

برای همسر عزیزتر از جانم:niniweblog.com

 

قلب من و تو را پیونده جاودانه ی مهریست در نهان

پیونده جاودانه ی ما نا گسسته باد

تا آخرین دم از نفس واپسینمان این عهد بسته بادniniweblog.com

دوستت دارم بی نهایت   با صداقت   تا قیامت      

 

 

 

 

                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فرشته
12 فروردین 90 19:18
شیدای نازنینم امیدوارم همیشه خوشبخت باشید و عاشق
خدا بابای پارسا جونو براتون حفظش کنه
ممنون گلم من هم برای تودوست عزیزم آرزوهای خوبی دارم

سارا
12 فروردین 90 23:03
سلام عزیزممممم سالگرد ازدواجت مبارک گلم امیدوارم همیشه کنار خانواده عزیزت شاد باشی
سارا جونم خیلی ممنون گلم.میبوسمت

مامان زينب (عشق مامان و بابا)
13 فروردین 90 0:30
سلام
سالگرد ازدواجتون مبارك
اميدوارم سالهاي سال در كنار هم با عشقي پاك زندگي كنين.
در ضمن براي اينكه به جواب سوالات برسي كمي به دسته گلي كه خداوند بهت عطا كرده فكر كن.تو فرزندت رو خيلي دوست داري،يك دليلش اينه كه در خلقتش نقش داشتي.چون ميتونستي در خلق يك موجود دخيل باشي براي بوجود آوردنش تلاش كردي و الان عاشقانه دوستش داري،خداوند هم چون ميتونست خلق كنه خلق كردو به اشرف مخلوقاتش كه انسان بود گفت:"فتبارك الله احسن الخالقين".البته جواب اين سوالت خيلي شرح و توضيح نياز داره.اميدوارم به زودي جواب قانع كننده اي پيدا كني و از اينكه مخلوق چنين خالقي هستي لذت ببري
ممنونم خانومی مرسی از توضیحات خوبت گلم
بوسسسسسسسسسسس




تینا
16 فروردین 90 18:26
سلام