نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

سوال...

1390/1/12 4:08
نویسنده : مامان شیدا
130 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام جیگرم

 

 

وقتی میخوابی با چهره ی پاک و معصومت شبیه فرشته ها میشی niniweblog.com

و من دلم برات ضعف میرهniniweblog.comپارسای نازم وجود تو به من شادی میبخشهniniweblog.com

با تو همه ی بدیها پاک میشن... تو خود عشقی که به خونمون گرمی و صفا میبخشیniniweblog.com...

 

niniweblog.com

یه حالت خاصی دارم غیر قابل وصف...

میترسم دلیل این هراس برای خودمم آشکار نیست

چند تا سوال مبهم توی ذهنم آشوب به پا کرده

توی اینترنت دنبالش گشتم اما... جواب اون چیزی نبود که من میخوام

شاید دوستان کمکم کنن ...

سوال من چیزی در مورد خدا و آفرینشه..............

شاید سوال خیلی ها ی دیگه هم باشه

دلیل خلقت چیه؟

خدا ی مهربون چرا ما ها رو افرید؟

همه ی دنیا رو؟

حتی آخرتو؟

هدفش چی بود؟

چرا نخواست مثلا کار دیگه ای جز آفرینش بکنه؟

من بنده ی مخلص خدام اما جواب این چرا ها رو یکی به من بگه

اسرار ازل

شاید نه تو دانی و نه من.................

 

niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نازنینم niniweblog.com

دوستت دارم تا واپسین نفسniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان یکتا
14 فروردین 90 8:55
سلام گلم از قول من پسر نازت را ببوس ممنون که به وبلاگ یکتا سر زدید اما در مورد سوالتان خداوند انسان را افرید تا به او را مورد ازمایش قرار بده انسان بزرگترین مخلوق خداوند است که حتی فرشته ها به ان سجده کردند ما باید به خودمان ببالیم که اولین هستیم و از این ازمایش الهی سر بلند بیرون بیایم باز هم به ما سر بزنید راستی وبلاگتان هم خیلی خوشکله عزیزم
مرسی گلم بوسسسسسس