نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

مهمونی و این چند روز

1390/2/13 2:25
نویسنده : مامان شیدا
165 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

سلام جونه دلم

اونروز  همراه جمعی از فامیل رفتیم خونه ی دایی رسول

متاسفانه همین که وارد خونه شدیم و تو با جمعیت روبرو شدی

شروع کردی به گریه .هیشکی جلو دارت نبودخاله وسپهر هم اومده بودن

هر چی خاله دلداریت داد و مامانی تو بغلش نگهت داشت

 و من هر کاری کردم دست از گریه برنداشتی ...

بالاخره پس از دقایقی آروم شدی یه شیشه شیر هم

خوردیniniweblog.comو کم کم آوردمت تو جمع ...

ای وروجک پدرمو در آوردی با این یه نیم وجب قدت...

بعد دیگه به جمع پر ازدحام عادت کردی و منم راحت شدم

کلی خوش گذروندیم بزنو برقصی را انداخته بودیم که نگو

             

عصر هم برگشتیم خونه ی مامانی

 

                                  

 

و اما امروز...

دکتر برای بابا یه سونوگرافی نوشته بود

اسرار کردم تا جوابشو گرفت بهم خبر بده

خیلی نگرانش بودم

بالاخره زنگ زد و

گفت که سونوگرافی رفته  چند تا سنگ ریز و درشته نا قابل

تو کیسه صفراش دیده شده درداشم به خاطره همین بود

اعصابم ریخت به هم از شدت ناراحتی گریه ام گرفت...

خدا جونم همسر عزیزتر از جونمو زودتر خوبش کن

که من طاقت دیدنه رنج و دردی که داره رو ندارم ...

اینجوری دیگه اینم از خبرای ما ...

اونقدر سرم شلوغه که به دوست جونامم نمی تونم سر بزنم و

شرمندشونم ...

پسر گلم توهم برای خوب شدن همه ی مریضا و بابا دعا کن

خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان سید ابوالفضل
13 اردیبهشت 90 6:05
گلپسر نازنینی دارید خدا براتون نگهش داره.به ما هم سر بزنید خوشحال میشم.لینکتون می کنم شما هم لینکمون کنید.

سلام دوست عزیز حتما سر میزنم و لینکتون میکنم
سارا
13 اردیبهشت 90 8:14
به به چه قالب قشنگی مبارک باشه شیدا جونم امیدوارم همسر عزیزت هر چه زودتر خوبه خوب بشه بوسسسسس
مرسی سارا جونم.ممنونم گلم بوسسسسسسس

مامان حسین
13 اردیبهشت 90 12:16
سلام عزیزم
نگران نباش .برای همسرت دعا می کنم .
انشا... که خدا شفا بده.
سلام دوس جونم خیلی ممنون

مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 2:23
سلام عزیز دلم خوبی ؟
امیدوارم بابای پارسا جونم هر چه زودتر خوب بشه
بوسسسسسسس

سلام سما جونم خوبم.خیلی ممنون. بوس بوسس
سارا
15 اردیبهشت 90 9:31
سلام عزیزمممممم خوبی؟
خوبم
عزیزمممممممم. بوسسس