نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

عزیزمی

1390/2/21 17:34
نویسنده : مامان شیدا
224 بازدید
اشتراک گذاری

                                   

 

سلام نازنینم

 

اولین چیزی که میخوام برت بنویسم اینکه هر روز از روز پیش

شیرینتر میشی و من دیونه ترHappy Danceخیلی بهت وابسته

شدم همه ی زندگیم در تو خلاصه میشه ...

تو عشقمی جونمی همه ی امیدمی

میدونستی که مامان بی تو میمیره . . .

چراغ خونمون

نفس مامان

عاشقتم

 

              

 

با امروز چهار روزه که مامانی ها رفتن

 درسته که تلفنی با هم میحرفیم

ولی خب با این همه حضوره مادر عزیزم همین نزدیکیا بهم آرامش

میده حالا که ازم دور شده یه جوره ناجوری میشه دلم

خدا حفظشون کنه و سایه ی پر مهر این رفیق بی کلکو از سرمون دریغ نکنه

آمین.

 

                    

 

دیشبم اگه نمیزاشتی بخوابم دیگه قات میزدم    

داشتم از بی خوابی میمردم آرامبخشی که دکترت برات نوشته

از اون کمی بهت دادم صبح بیدار شدی 

واااااااای

چقدر آسوده خوابیدم

امروز هم کلی با هم بازی کردیم

البته باید بگم به اندازه کافی حتی بیشتر از ظرفیت بنده

نق زدی .............. گوشم رفت .دیونه ام کردی

 

                    

 

و  . . .

و برای اولین بار خرما نوش جان کردی خیلی ام خوشت اومد

دیگه میتونی غذاهای متنوع بخوری.

عزیز دلم من تو رو از جونم بیشتر میخوام

درسته که این روزا با داد و گریه هات رو اعصابم

راه میری با این همه من عاشقتم

بابا جونت باورشون نمیشه که از صب تا شب پدر بنده رو

در میاری چون وقتی میاد خونه یا خوابی و یا سر حال

که با هم بازی میکنید...

و من .

 

                                   

 

 

دوستت دارم پسر جیگر و عزیزم    

 

فک کنم خیلی ازت گلگی کردم مامانی

 

معذرت  girl_cray2.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان فرشته
21 اردیبهشت 90 2:37
سلام شیدای مهربونم
آخی جانم قربون خرما خوردنش برم من
خوب مامان جون پسرها یه کوچولو شیطون می شن دیگه
این عزیز خاله رو ببوس مامانش

ممنون شیدا جونم بوسسسسسسس


مرسی خاله جون.فدات . بوسسسسسسسس
مامان حسین
21 اردیبهشت 90 9:57
سلام شیدا جون
جای مامان ها خالی نباشه.


ممنونم گلم.بوسسسسسسسس
مامان ال آی
22 اردیبهشت 90 9:35
شیرین عسل خاله .نوش جونت.
مرسی خاله جون.بوسسسسسسسسسس

مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 9:37
قربون این شیطونک

مرسی خاله.بوسسسسسسسسسسسسس
مامان سید ابوالفضل
22 اردیبهشت 90 15:12
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-' همیشه شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|بروز شدم سر بزنید
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)



خیلی ممنون گلم. حتما سر میزنم.بوسسسسسسسسس

سمیرا مامان سپهر
23 اردیبهشت 90 10:29


قربونت. بوسسسسسسسس