نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

تولد سپهر جونم

1390/2/28 2:09
نویسنده : مامان شیدا
234 بازدید
اشتراک گذاری

                                            

 

سلام قند عسل

از روز پنجشنبه تا به امروز مهمون بودیم

سه روزشو خونه ی بابا کریم بودیم قرار بود

 شنبه برم به بابا جون <پدر من >

سر بزنم که به خاطر هوای آلوده و تعطیلیه مدارس

عمه نرفت خونشون منم نرفتم  تا عمه اینا تنها نمون.

با خاله هماهنگ شدیم که یکشنبه بریم . دل بابایی برات

تنگ شده بود مدام زنگ میزد که چرا نمیاین؟

دو روز هم رفتیم خونه ی بابای من

از اینکه مادرمو جلوی در ندیدم خیلی دلم گرفت

                     قشنگترین و بهترین شکلکها

آخه ما هر وقت میریم اونجا هم پدرم و هم مادرم

میان جلو در استقبالمون . . .

مامانی تو رو از بغلم میگیره و دیگه من فراموش میشم . . .

خلاصه هر جای خونه رو که میدیدم دلم بدجوری میگرفت

تحمل جای خالیشو نداشتم

بهش زنگ زدم کمی آروم گرفتم

خدایا صد هزار بارشکرت که مادرم برمیگرده

اگه اون نباشه به خودت قسم که من میمیرم

از غصه دق میکنم

خدایا بازم تو همین جا عهد دیرنمو باهات تکرار میکنم

جانمو قبل از عزیزانم بگیر که من طاقت هر چیزی رو دارم

جز این . . .  آمین

دیشب هم تولد پسر خالت سپهر بود

به سلامتی رفت هفت سالگی ایشالا صد سال

به این سالها برسه عزیز خاله . . .

دیشب خیلی خوش گذشت

 

اما حیف که مادم نبود.

برای مادرم

 

مادرم تاج سرم  عزیزترینی به خدا

مادرم مونسه من  خاک پاتم به خدا

هر چی مادره عشقه

پسرم کاش تو هم منو اینقدر دوست داشته باشی

میدونم من نمیتونم مثل اون باشم

             

دوستت دارم عزیز در دونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

narjes
28 اردیبهشت 90 2:18
سلام
وبلاگ زيايي داريد خوشحال ميشمبه من هم سر بزنيد
ممنون نرجس خانوم.حتما بهتون سر میزنم . بوسسسسسس

مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 12:43
قربونت برم الهی زود زود مامانی بیاد شیدا جونم
راستی خیلی قشنگ نوشتی آفرین بوسسسسس برای پارسا جون
مرسسسسسسسسسسی خانومی.ممنونم.بوسسسسسسسسسس

مامان فرشته
28 اردیبهشت 90 16:24
سلام عزیز دلم خوبین ؟
ان شاا... سایه مادرتون هزار سال بالای سرتون باشه عزیزم
بوسسسسس برای پارسای گل و مامان مهربونششش
سلام گلم خیلی ممنون
بوسسسسسسسسسسسس

narjes
28 اردیبهشت 90 18:03
با افتخار لينك شدين
مامان حسین
28 اردیبهشت 90 20:26
سلام عزیزم انشا... مامان گلت به سلامت برگرده و دلتو شاد کنه.
مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 0:13
سلام گلم خوبییییییییییییی
مامان قندعسل
30 اردیبهشت 90 22:46
سلام شیداجون جای مامان جون خالی نباشه...الهی هزار ساله باشنمن مطمینام پارسا جون خیلی دوستت داره ...مامان به این مهربونی دیگه چی میخواد
مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 9:28
|||||||||||||| I|||||||||||| I |||||||||||| I L|||||||||| I LO|||||||| I LOV|||||| I LOVE|||| I LOVE ||| I LOVE Y|| I LOVE YO| I LOVE YOU
سارا
2 خرداد 90 15:18
سلام عزیزمممممممممممم روزت مبارککککککککککککککککککک همیشه شاد باشی گلمممممممممم
مامان حسین
2 خرداد 90 15:28
سلام شیدا جون روزت مبارک
مامان ماهان
2 خرداد 90 15:45
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثرقرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . . روزت مبارک
مامان سید ابوالفضل
2 خرداد 90 17:45
چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد .روزت مبارک
آریان جون
3 خرداد 90 13:47
سلام مامان شیدا روزت مبارک همیدوارم خدا همه مامانا رو واسه بچه ها و بچه ها رو واسه ماماناشون نگه داره همینطور مادر شما رو
مامان قندعسل
3 خرداد 90 20:11
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان ال آی
4 خرداد 90 19:07
سلام شیدا جون .ایشالا مامانت به سلامتی برگردن روز مادر مبارک