نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

روز مادر روز عشق

1390/3/4 18:50
نویسنده : مامان شیدا
204 بازدید
اشتراک گذاری

         

                   

 

سلام گلپسرم

چند روز بود که برای نوشتن فرصت نمیشد و من برای اینجا خیلی

دلم تنگ شده بود

شرح ماجرای این چند روز غیبت

روز شنبه رفتیم خونه ی پدر بنده و من

 خونشونو تمیز و مرتب کردم

چون قرار بود روز بعدش مادر عزیزم برگرده

خیلی خوشحال بودم قند تو دلم آب میشد

دیگه برای دیدن مادرم و بوی تنش بیتابی میکردم

بالاخره روز یکشنبه ساعت شیش و نیم بعد از ظهر

رسیدن ما هم رفته بودیم راه آهن استقبالشون

هر سه خسته  و سرما هم خورده بود

مادرمو بغل کردم و مثل دختر بچه ها تو آغوش گرم

و همیشه مهربونش آروم گرفتمهمون جا

تو دلم گفتم خدایا شکر

برای اومدن مامان مهین و مادر بزرگ هم

خیلی خوشحال شدم حسابی دلمون براشون تنگ شده بودHappy Dance

چون سرما خورده بودن هیچکدوم نتونستن تو رو ببوسن

البته تو خواب بودی

از اونجا خداحافظی کردیم و اومدیم خونه ی مامانی

روز بعد هم خونه ی مادر بزرگ بابا دعوت بودیم و من

مجبور شدم دیروز برم خونه ی مادر گلم.

البته باید بگم کلی سوغاتی گرفتیم

اونم از سه طرف واقعا دستشون درد نکنه.

                      

و اما دیروز

دیروز روز مادر بود   

به نظر من باید همه ی روز ها ماله مامانا و بابا ها باشهteddy loves you

اونا بهترین مونس و غمخوار ما هستن

مادرم

ای استوره ی پاکی و نجابنت

 ای همدم روزهای تنهایی و غم

ای الاهه ی عشق و محبت واقعی

هر چه از خوبی های تو بگویم باز هم کم است

در وصفت عاجزم مادر

حالا هم که خودم مادر شدم خوب میفهمم که

 برای من چه زحمتها کشیدی

چه غصه ها خوردی

چه اشکها ریختی

عمر و جوونیتو به پای ما هدر کردی

هر کاری کنم نمیتوانم ذره ای از زحماتت را جبران کنم

مادر

عاشقتم تو رو میپرستم

یه لطف دیگه ای بکن منو تنها و بی مادر نزار

همیشه پیشم بمون 

آرزومه اولین کسی که سر مزارم اشک میریزه تو باشیآمین 

 

دیروز که من رفته بودم خونه مامانی همه

دور هم جمع بودی دایی خاله همه بودیم

اما خاله اینا دیر اومدن

مادر شوهر خواهرم چند ماه پیش فوت شدن

اونا رفته بودن سر خاکش برای روز مادر

وقتی اومدن خاله حالش خوب نبود بس

که اونجا گریه کرده بود سرش بشدت درد میکرد

میگفت بچه ها ی اونایی که مادراشونو

از دست داده بودن با گل اوده بودن سر خاک مادراشون

برای روز مادر و به خاطر نبودنش تو این روز قشنگ

گریه میکردن و خاله هم با دیدن اونا

دلش گرفته بود ...

آخه ما هممون به مادرمون خیلی وابسته ایم

خدا ی  مهربونو شکر که مادرما نفس میکشه و

اینجا کنار ماست .

                    

خدا جونم

تو که بزرگ و مهربونو توانایی

مادرمو در امان خودت حفظ کن

بهش عمری طولانی و سلامتی عطا بفرما

و منو به آرزوی دیرینم برسون.آمین.

 

دوست جونای عزیزم

روز مادر مبارک.                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ماهان
4 خرداد 90 23:33
سلام دوست جونم خوبیییییییییییییییییییییییی چشمت روشن........ مامانت اومد به سلامتی خدا حفظش کنه الهی همیشه سایه اش بر سرت باشه بوسسسسسسسسسسسس
مامان غزل
5 خرداد 90 14:23
راستی مشکلت حل شد
(کوچیک کردن سایز عکسا رو میگم)
برای کم کردن سایز عکسا برنامه فتوشاپ
قسمت image
size image
کلیک کن
بعدقسمت پایین
resample image
اگه تیک داشت تیک روبزن تا رفع بشه
بعد قسمت
width که میشه عرض عکست رو نصف یا کمتر کن مثلا اگه 220 هست بزن 100 یا 90
خودبخود طول عکس هم کم میشه!!!
بعد برو وsave کن!!!!!
بعد هم با همین نی نی وبلاگ آپلودش کن!!
اینو من تازه یاد گرفتم خیلی کارام راه افتاد ایشالله که مشکله شما رو هم حل کنه!!!!

و عکسای بیشتری از پسر خوشملت تو وبلاگ بذاری
خیلی ممنونم گلم

مامان حسین
5 خرداد 90 14:28
سلام عزیزم چشمت روشن... ایشالله همیشه شاد باشی.
مامان ماهان
5 خرداد 90 14:48
بر همان عهد كه با ياد و خيالت بستم ياد من هم نكنى باز به يادت هستم ...
مامان قندعسل
7 خرداد 90 10:54
الهی خدا همه ی مامان باباب ها رو حفظ کنهچشمت روشن شیدا جون که مامان برگشتن
آمین.قربونت عزیزم.بوسسسسسسس

narjes
7 خرداد 90 12:04
ممنون كه سر مي زني عسيسم!
قربونت خانومی.بوسسسس

مامان فرشته
7 خرداد 90 18:20
سلام شیدای نازنینم خوبی ؟
پارسا جونم خوبه ؟
چشم و دلت روشن گلم
الهی همیشه تو بغل گرم مادرت جا داشته باشی
زیارتشون قبول باشه
بوسسسسسسس

سلام سما جونم خیلی ممنون.ایشالا قسمت شما هم بشه.بوسسس