نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

همش بد بیاری

1390/4/18 23:46
نویسنده : مامان شیدا
329 بازدید
اشتراک گذاری

   

سلام پارسا جونم

 

عزیز دلم این روزها اونقدر مشغله ی ذهنی دارم که نتونستم از تو

بنویسم.

ناز گلم باید بگم که تو فوق العاده ای

الان نزدیکه دو  سه ماهی است که بعضی کلمه ها رو واضح میگی

مثل   بابا- مامان -قاقا -نی نی-دردر-عمه

آفرین پسر باهوشم

 

 

من حیف که اعصابم خورده و نمیتونم به بهترین نحو بهت برسم زود

عصبی میشم .مامانوببخش عزیزم . . .

و حالا هم مامانم مریض شده فردا میره چکاپ و انگار قراره من هیچوقت

بی غم و غصه نباشم میدونم این روزها خیلی زیر فشار و استرس بوده

خیلی غصه ی برادرم رو خورده اینم نتیجه ش . . .

خدایا ما رو تنها و بی خودت نزار .پشتمو خالی نکن تو نباشی من

میافتم . . .

 

پسر نازنین و شیرینم خیلی دوستت دارم

تو عشقمی

 

                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرین
19 تیر 90 17:51
سلام ،متاسفم که زندگی برات روبراه نیست ولی مطمئن باش همه روزهای سخت دارند و ارزو میکنم هر چه زودتر دلت آروم شه. اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن
خیلی ممنون خانومی. حتما سر میزنم

مامان سید ابوالفضل
19 تیر 90 18:10
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم انشالله حال مامانت هر چه زودتر خوب بشه حتماً برات دعا میکنم که همه ی مشکلاتت حل بشه به خدا توکل کن همه چی درست میشه
سلام گلم خیلی ممنون

مامان فرشته
21 تیر 90 18:24
سلام شیدای نازنینم
الهی قربونت برم چرا ناراحتی ؟
امیدوارم هر چه زودتر مشکلاتت برطرف بشه
بوسسسسسسسسس
به قول معروف این نیز بگذرد دوست جونم
ان شاا... مامان گلت هم زودتر حالشون خوب بشه تا انرژی + بگیری

مرسی سما جونم.خیلی لطف داری ممنونم از همدردیهات.بوسسسسس