نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

دلیل تاخیر مامان

1390/4/14 22:28
نویسنده : مامان شیدا
163 بازدید
اشتراک گذاری

 

       سلام

چند روزی بود که بنا به دلایلی نتونستم بیام اینجا

البته خودمم خیلی برای اینجا و دوستای گلم دل تنگ بودم

اما . . .

اتفاقایی افتاد و نشد

چند روزی مشغول عروسی و پاتختی فامیلا بودم بعدش هم اعتبار اینترنتمون

تموم شد و بابا چون کار داشت نمیتونست وصلش کنه و

بعد هم دایی رسول

حالش بد بود اونقدر بد که اشکه هممونو در آورد من بیشتر نگران مامانی بودم

آخه اون خیلی غصه ی دایی رو میخورد

قلبش هم که ناراحته می ترسیدم اتفاق بدی براش بیفته

از طرفی هم خاله مشکل خانوادگی داشت

اونم با سپهر اومده بود اونجا و مادرم دیگه داشت منفجر میشد

و پدرم با همه ی تودار بودنش میشد نگرانی و غمی پنهان رو تو

چشماش خوند . . .

خلاصه قوز بالا قوز

عصبی بودم استرس ول کنم نبود

دیروز برای دیدن دایی رفتیم خونشون کمی بهتر بود

راحت شدم

پدرم هر روز میبرتش دکتر

همه ی امیدم خداست.

تو هم دعا کن پسر گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ماهان
14 تیر 90 23:22
سلام گلم خیلی ناراحت شدم الهی دایی رسول هر چه زودتر خوب خوب بشه
مامان زهرا نازنازی
15 تیر 90 0:42
سلام خدا رو شکر که روزهای سخت تموم شدند امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید
مامان ال آی
15 تیر 90 12:29
شیدای عزیز .ای وای تو هم که حال روزت از من بدتره . ولی نگران وناراحت نباش . ایشالا زود زود مشکلت حل میشه . راستی از پارسا جون عکس بذار . دلمون واسش تنگ شده .
مامان فرشته
16 تیر 90 16:36
سلام شیدا جونم
امیدوارم هر چه زودتر دوباره شاد شاد ببینمت
بوسسسسسسسس

قربونت
مامان سید ابوالفضل
16 تیر 90 21:57
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم عزیزم نگران نباش انشالله مشکلت حل بشه
بوسسسس

ممنون که به فکر منی دوست عزیزم