نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

چهارمین مروارید

1390/5/16 23:21
نویسنده : مامان شیدا
207 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزترینم

تو رو دارم و انگار صاحب همه ی زیباییها  خوبیها و قشنگیهای دنیام

وقتی کنارم میخوابی هیچ دوست ندارم بخوابم میخوام تا خود صب بیدار

بمونم و تماشات کنم واقعا مثل فرشته ها میمونی پاک و معصوم . . .

دیشب وقتی خواب بودی کنارت دراز کشیدم

       

وای

وای اگه تو یه روز نباشی . . .

بالاخره یه روز میری

میری سر خونه زندگی و آینده ت

همه ی ما یه روز مادر و پدر ها مونو تنها گذاشتیم و رفتیم

تو هم میری

این قانون طبیعته

سخته

اما همین که بدونم سالمی و به خواسته هات رسیدی (البته در جهته مثبت)

برام کافیه

خوشبختی و موفقییت تو آخر خواسته های منه

 

 

niniweblog.com

 

خب امروز هم شیشمین روز از ماه عزیز رمضانه تا حالا که خدا توفیق کرده

و همه رو گرفتم ایشالا باقیشم میگیرم

نا گفته نمونه که چهارمین مروارید هم داره خودشو نشون میده

دو تا از بالا و دو تا هم از پایین

الاهی قربونت برم

امروز چاهار بار به شدت استفراغ کردی و من بازم نگرانتم

          

 

               

 

 

عزیزدلم دیروز برای افطار خونه ی مادر بزرگه بابا مهمون بودیم

پدر منو اونجا در آوردی ای شیطون

خب عزیزم فعلا

 

عاشقانه دوستت دارم عسلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ماهان
17 مرداد 90 0:01
واااااااااااای خوش یه حالت
الهی که خدا بهت توان بده بقیه اش رو هم بگیری قبول باشه
دیگه شیطونی مال بچه هاس دیگه
پارسا جونم دوست دارم
ممنونم عزیزم . بوسسسسسسسسسسس

مامان قندعسل
18 مرداد 90 18:40
عزززززززززیزم مروارید چهارم مبارکههههه شیدا جون قبول باشه التماس دعا
مامان حسین
20 مرداد 90 10:31
مبارک باشه دندون جدید عزیزمممم خانومی التماس دعا...