نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

مهمون داریم +صحبتی با دوستان

1390/5/20 23:46
نویسنده : مامان شیدا
247 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نور چشام

عزیز دلم چند روزیه که مهمون داریم و من نتونستم بیام به وبت سر بزنم

مامانی اینا (بابا) تعمیرات خونه دارن کاغذ دیواری و . . .

واسه همون چند روزی خونه ی ما مهمون هستن.

من همچنان روز ه هامو میگیرم خدا هم کمکم میکنه که خیلی راحت

و بی هیچ مشکلی با اینکه مهمون دارمو به طبع کارم زیاده

همه رو گرفتم.

از تو بگم

تو این روزها مثل یه آتیش پاره میمونی مگه میشه یه جا بندت کرد

یک دادهایی هم میکشی که گوشم کر میشه

و از این یکی بدم میاد اصلا طاقت شنیدن اون فریاداتو ندارم

البته اینم نگم بی انصافیه که سر تا پا نمکی . . .

شیرین و دوست داشتنی

تفنگو میگیری طرف من و میگی کیشون کیشون بهم شلیک میکنی

و یا از دور بوس میفرستی لباتو یه حالت خنده دار جمع میکنی

و مثلا بوس کردی

مامان فدای شیرین کاریهات عسلم

فعلا عزیزم

خیلی دوستت دارم روشنیه زندگیم

 

صحبتی با دوستای عزیزم

سلاممممممممممم

دوست جونای گلم شرمنده

من مهمون دارم وفرصت نمیکنم بیام به خونه ی گرم وبلاگیتون سر بزنم

ولی اینو بدونید که تک به تکتونو دوست دارم و بیادتون هستم

بوسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان پارسا جون
21 مرداد 90 18:12
سلام شیدا جون قبول باشه خانومی خسته نباشی از مهمونداری خدا کمکت کنه و ایشاالله بهت توان بیشتری بده بوس واسه پارسا گله که اینقدر شیرین و با مزه شده
مامان آرین
22 مرداد 90 23:13
شیدا جونم سلام خسته نباشی با مهمون داری گلم.خوب شد که یه کوچولو اومدی وگرنه یواش یواش نگران میشدیمااااااا. پارسا رو ببوس
مامان گیسو
23 مرداد 90 20:26
سلام عزیز دلم خوبی ؟
مامان زهرا نازنازی
24 مرداد 90 15:24
نماز و روزه هاتون قبول باشه التماس دعا سلامت و شاد باشید
بهار(مامانی شهراد)
25 مرداد 90 13:22
سلام نازنينم چقدر تو ماهي پيش منم بيا و با پسرم دوست شو منتظرتم گلم
مامان حسین
25 مرداد 90 23:39
سلام خسته نباشی.
مامان ماهان
26 مرداد 90 11:08
خسته نباشیییییییییییییی خانمی الهی که خدا بهت توان بیشتری بده عزیزم برای ما هم دعا کن یه عالمه بوسسسسسسسسسسسس برای پارسای شیطون
مامان قندعسل
30 مرداد 90 12:17
خسته نباشی عزیزم چه بلا شده فسقلی