نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

منو پارسا کوچولو

1390/5/29 1:02
نویسنده : مامان شیدا
216 بازدید
اشتراک گذاری

                              

 

سلام عزیزدلم

نفس مامان

فرشته کوچولوی دوست داشتنی من

عسلم تا دیروز مهمون داشتیم و من فرصته نوشتن پست جدید نداشتم

امروز هم تا حالا خونه ی مامانی (من) بودیم

ناز گل من بزرگ شده وقتی بدقت نگات میکنم میبینم از روز تولدت تا حالا

خیلی بزرگ شدی در کل خیلی عوض شدی

چند روز بعد سالروز تولدته

اولین سال

و من خدا رو شکر میگم به داشتنه تو

تو هدیه ای با ارزش از طرف خدای مهربونی

ایشالا صد و بیست ساله بشی عزیزم    

 

     

          

باید بگم با اون دندونای خوشگلت خیلی نمک شدی حتما یا عکس ازت میزارم

فعلا داری داد و غال میکنی ما رفتیم تا بعد

بوسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان زهرا نازنازی
29 مرداد 90 12:12
مامان بردیا عسل بابا
29 مرداد 90 21:59
مامانیش ببوسش.......
مامان قندعسل
30 مرداد 90 12:15
مامان پارسا جون
31 مرداد 90 15:08
سلام شیدا جون خوبی؟ مهمونها رفتن؟ خسته نباشی
مامان ال آی
2 شهریور 90 12:11
به به . خاله ماشالا بزرگ شدی . شیدا جان نجسن . نماز و روزه هات قبول . چوخ داریخمیشدیم .بببوووووووووووووووووووووووووووووسسسس برای پارسا ومامانش.