نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

مهمونی برای عمو

1390/8/11 0:08
نویسنده : مامان شیدا
206 بازدید
اشتراک گذاری

                                

 

سلام هستی مامان

نازنینم مامانو ببخش که نمیتونه برات زود زود پست جدید بزاره

سرم خیلی شلوغه Albert Einsteinشرمنده!

یه خبر توپ

عمو یه هفته دیگه پیش ما میمونه بلیطشو تمدید کرد.

 

 

چند روز پیش برای عمو مهمونی دادیم

تو رو گذاشتم پیش مامانی و مشغول آشپزی شدم تقریبا

مهمونمون زیاد بودو من کارم فراوون  . . .

شبه خوبی بود بعد از شام عمو سورپرایزمون کرد

و چون روز تولدت سوئد بود برات کیک و یه ماشین سواری خوشگل

گرفته بود که بعدا عکسشو میزارم

نوبت رسید به فوت کردن شمع یه سالگیشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

متاسفانه بلد نبودی شمعو فوت کنی از کلاه تولدت هم

 اصلا خوشت نیومد مدام گریه میکردیگریه

دسته عموجون درد نکنه

 

 

عزیز مامان

ماه من

گل خوش بوی من

 

 

                 دوستت دارم وفدای نفسهاتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ماهان
12 آبان 90 8:45
دست عمو جون درد نکنه ماهانم سال اول بلد نبود فوت کنه من به جاش فوت کردم
مامان آرین
12 آبان 90 11:52
بفرمایید توی وبلاگمون با یه پست خوشمزه پذیرایی بشین
مامان گیسو
16 آبان 90 12:22
الهیییییییی من قربونششششششش برم عزیزمو
تولدشم دوباره مبارککککککک
دست عموش هم درد نکنه
بوسسسسسسس
مرسسسسسسسسسی


مامان پارسا جون
16 آبان 90 17:22
عید قربان، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا مبارک
عید پارسا جون و مامان گلش مبارک

مرسی عزیزم عید شما هم مبارک