نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

این روزای دلتنگی

1390/9/18 16:53
نویسنده : مامان شیدا
242 بازدید
اشتراک گذاری

                                    

 

سلام نفس مامان

روزها دارن به سرعت از پی هم میگذرن تو داری بزرگو بزرگتر میشی

و من چشم دوختم به آینده و روزهای پیش رومون

روزهای عزیز تاسوعا و عاشورای امسال هم اومد و گذشت . . .

مادرم باز هم حالش خوب نیست

و من 

داغونم  پریشونم

باز هم روبه خدای مهربون دست به دعام 

تا اونجایی که یادم میاد همیشه مریض بود 

من نتونستم اونو روزی سالم ببینم

با اینکه جوونه اما . . .

من از بچه گی چون همیشه بیماریه مادرمو دیدم دائم تو دلواپسیها سیر کردم

قلبه کوچولوی من با دیدن وضع مادرم محکم میتپید 

یه گوشه ای واسه خودم پیدا میکردم تا جسم نحیفم رو توش قایم کنم

آروم اشک بریزم و خدا خدا کنم

خدا هم که اشکای دختر کوچولو رو میدید

مادرشو خوب میکرد

هنوزم که هنوزه اون روزا رو یادم نمیره . . 

وابستگی شدید من به مادرم باعث میشه که از هر کسی بیشتر رنج بکشم

 

 

پسرم عزیزم

مامانوببخش که نمیتونه بهت خوب برسه

ببخش که ذهنش آشفته و روحش خسته است

و تنش نایی نداره . . .

برای شفای مامانی تو هم دعا کن                    .

چون تو یه فرشته ی پاک و معصومی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان زهرا
18 آذر 90 17:08
وای چه نی نی خوشگلی دارین
خدا براتون نگه داره

خیلی ممنونم عزیزم . لطف داری.
ني ني شكلك
18 آذر 90 17:27
با سلام به شما دوست عزيز
ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد.
با تشكر
مدير ني ني شكلك(12 ساله)

حتما

جغله كوچولو
18 آذر 90 21:04
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه
خيلي خوشحال ميشم بيايد وبلاگ من هم نظر بديد


http://www.jegheleh.blogsky.com
http://www.jegheleh.niniweblog.com
منتظرم
سلام گلم خیلی ممنون .حتما سر میزنم

مامان محمدجان
21 آذر 90 12:43
سلام عزیزم
خیلی از خوندن پستت ناراحت شدم دوست خوبم
منم از خدا شفای مامانت رو خواهانم و دعا میکنم


سلام خانومی.خیلی ممنونم ازت گلم
مامان ماهان
24 آذر 90 10:34
واااااااااااااای الهی که مادرتون شفا پیدا کنه و هر چه زودتر حالش خوب بشه
ممنون عزیزم

مامان ماهان
24 آذر 90 10:34
با پست تولد آپم
سارا
24 آذر 90 15:01
سلام عزیززززززکم خوبی؟دوست کوچولوم خوبه؟راستی ما تو جشنواره شرکت کردیم کدمون 127 خوشحال میسیم رای بدین من مطلب جدید نوشتم خوشحال می شم سر بزنی
مامان زهرا نازنازی
25 آذر 90 19:01
سلام عزیزم

با خوندن این پست اشک از چشمام جاری شد و قلبم به درد اومد
دقیقا حستون رو درک می کنم
از صمیم قلب برای سلامتی مادرتون دعا می کنم
امیدوارم سال های سال پایدار باشند
سلام مهربونم.ممنون که درکم میکنی .محتاج دعاتونیم.