نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

کریسمس مبارک

1390/10/11 15:10
نویسنده : مامان شیدا
279 بازدید
اشتراک گذاری

 

                 

 

              میلاد پیام آور توحید

              صلح و مهربانی

              سمبل صبر و شکیبایی

              پیامبر اولوالعزم

             حضرت عیسی مسیح (علیه السلام)

         بر تمامی موحدین جهان تهنیت باد .

 

سلام پسمل ناز مامان تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

عزیز دلم قبل از هر چیز میخوام بگم عاشقتم

         دوستت دارم

هر روز شیرینتر میشی 

قند میشی عسل میشی

دلم برای مامان شیدا گفتنت ضعف میره

بلای جونم

شیرین زبونم

ماه بودی خوشگلترم شدی یادم باشه ازت عکس جدید بزارم

این روزها بی هیچ تحولی داره میاد و میره . . .

تو بزرگ میشی و تو دل بروتر

با بابا رابطه ی خوبی داری دیگه داره حسودیم میشه ها

بابا رو از من بیشتر دوست داری؟؟؟!

عیب نداره حالا

عزیز دلم من اما بر عکس تو هر روز بیشتر عاشق و دلبستت میشم

طاقت دوری از تو رو ندارم

تو نفس منی بی تو من میمیرم

دیشب کریسمس بود

به عید ما هم چیزی نمونده تقریبا سه ماه

واییییییییییییییییییییی این روزها دارن مثل برق و باد میگذرن

عمه هنوز عمل نکرده به خاطر امتحانای

دختر عمه هات به تعویق انداخت .ایشالا به

زودی سلامتیشو بدست میاره

 

               

مامانی

عزیز دردونه

میمیرم واست

دوستت دارم و

لپای خوردنیتو میبوسم

 

        امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا

        تقدیر زیبا رو برای تو هدیه بیاره

       تقدیر خوب رو نمیتونی الان حس کنی

       اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم

       کریسمس مبارک . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فهیمه
11 دی 90 17:16
سلام عزیزم ممنون به من سر زدی.قرصها عوارض نداره؟


سلام خانومی.من استفاده کردم خوب بود البته قرصهای گیاهی بهترن.بوسسسسسسسس
مامان گیسو
11 دی 90 22:26
سلام شیدای گلم خوبی ؟
الان که پست هاتو می خونم دیدم خیلی وقته بهت سر نزدم شرمندم
راه رفتن پسر گلت و مرواریدای قشنگش مبارکه
الان حال مادرت چطوره ؟

سلام عزیزم.خیلی ممنون.بد نیست ولی خوب هم نیست.بازم ممنون گلم.