نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

این روزهای خونه ی ما

1390/10/14 18:22
نویسنده : مامان شیدا
201 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 

 

 

سلام عسل ام

کوچولوی دوست داشتنیه من

پارسا جونم

بازم اول از هر چیز داد میزنم فریاد میکشم و از ته دل میگم:

دوستت دارممممممممممممممممممممم.

عزیز دلم وقتی با هم تو خونه تنها هستیم و بابا سر کاره خیلی

پسر خوبی میشی همه جا دنبالم میایی و خودت تنهایی بی سر و صدا بازی

میکنی تا من کارام تموم بشه و بیام سراغت برای بازی و خنده . . .

نازنینم اما وقتی بابای بی چاره خسته از سر کار میاد

جمز باندیت گل میکنه موقع خوردن غذا هم که از سر و کولش بالا میری

و میخوای کنار ما پشت میز بشینی موقعی هم که بابا تو رو میزاره رو صندلی

یه جور دیگه اذیتش میکنی و موهای دستاشو میکشی ای بلا . . .

ولی در کل پدر و پسر رابطه ی خوبی با هم دارین.

دیگه مثل قدیم موقع آشپزی پدر منو درنمیاری    آفرین 

گلپسرم مامان عاشقته میمیرم بی تو به خدا

نفس از تو میگیرم ماه من 

دومین مرد محبوبه زندگی من البته سومین چون من عاشق پدر عزیزم هستم.

با خودم فکر میکنم و میگم

خدایا شکرت

صفای خونمونو ازمون نگیر

ما در کنار هم خیلی آسوده و خوشبختیم

باز هم شکرت اوستا کریم.

 

                                                                          deborah.mihanblog.com

میبوسمت ناز گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان حسین
15 دی 90 19:22
سلام عزیزم
انشاله هر سه مرد زندگیت برات زنده باشن.


مرسسسسسسسسسی عزیزم.
بیتا(تازه عروس 17ساله)
18 دی 90 14:33
سلام....ممنونم ک اومدید وبم.
آخی..خوش به حالتون...یه نی نی خوشمل دارید...
انشالله سایتون همیشه بالاسرش باشه
منم حتما شما رو لینک میکنم...
از ته دل دعا میکنم پارسا جان همیشه سالم و سلامت پیشتون باشه...
چون منم 1 باران یا پارسا(اسمشو عوض کردیم، قرار بود پدرام باشه، شد پارسا) تو راه داشتم...اما نذاشتن ک بمونه برام...قسمت بوده..
سلام عزیزم ممنونم.چرا نذاشتن گلم . . .

مامان محمدجان
18 دی 90 16:42
ایشالله که کانون خانواده اتون همیشه گرم و سرشار از عشق و شادی باشه عزیزم
خیلی ممنون خانومی .شما هم همینطور

مامان حسین
19 دی 90 10:01
مامان ماهان
22 دی 90 16:00
اگر نهايت دوست داشتن در يك قطره باران است من دريا را تقديمت ميكنم
سمانه مامان پارسا جون
22 دی 90 21:08
سلام عزیزم ممنون بابت تبریکت عزیزم پارسا جونو ببوس گلم