نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

کمی از بابا بگم...

1390/1/8 19:37
نویسنده : مامان شیدا
143 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام گل خوشبوی منniniweblog.com

امروز میخوام کمی در مورد بابا باهم صحبت کنیم

میتونم بی هیچ تردیدی بگم که پدرت بهترین همسر دنیا برای من niniweblog.comو بی نظیرترین پدر برای تو بوده و هست niniweblog.com.

کاش وقتی تو هم بزرگ شدی بشی یکی مثل اون

صداقت .غیرت .بی ریایی .بزرگی و عشق همه تو دل بابات انقدر هست که من عاشقش هستم niniweblog.comniniweblog.com.وبه داشتن همچین مردی افتخار میکنمniniweblog.com

باید بگم که بابا خیلی دوستت داره و تو رو با هیچی و هیچکس عوض نمیکنه

اینو از چشماش میخونم وقتی که با مهربونی و پر از عشق بهت نگاه میکنه niniweblog.com

و برای رفاه وآینده ی ما به خصوص تو خیلی زحمت میکشهniniweblog.com.

امیدوارم وقتی بزرگ شدی قدر پدرت رو بدونی ودلسوزی ها و فداکاریهاشو بی جواب نزاریniniweblog.com.

niniweblog.com

دوستت دارم بی نهایت تا قیامت...niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فرشته
10 فروردین 90 15:38
سلام بر شیدای خوشگلممممممم بوسسسسسسس
خوبی ؟
وای خوش به حال بابایی
خدا براتون حفظش کنه گلم دوستتون دارم بوسسسسس
سلام گلم ممنون.

مامان زهرا نازنازی
12 فروردین 90 2:41