نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

قشنگترین هدیه خدا...

1390/1/10 17:20
نویسنده : مامان شیدا
175 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قشنگترین هدیه خدا

 

دیروز صبح که برای کنترل رفته بودیم از رضایت دکتر خیلی خوشحال شدم همه چیز نرمال و رشد وزنی و قدت عالی بودniniweblog.com.

بعد از اونجا بابا ما رو برد خونه مامانی <من>niniweblog.com

شب هم بابا اومد و بعد از شام برگشتیم خونمون که تو مثل همیشه تو ماشین خوابت بردniniweblog.com.

 

niniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.com

یه شعر:

 

چنان دوستت میدارم که گر روزی فراق افتد

تو صبر از من توانی کرد و من صبر از تو نتوانم

 

niniweblog.com

الان نشستی تو بغلم و با تعجب نگاه میکنیniniweblog.com

کاش میدونستی که واسه تو دارم مینویسمniniweblog.com

بابا برای ناهار اومد و رفت و ما تنها شدیم حوصله ام سر رفته مامانیniniweblog.com

فعلا خدافظ...

 

              میبوسمت  نازنینم                    

 

 

 

دوستت دارم فرشته ی الاهی

 

       

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

زينب عشق مامان و بابا
10 فروردین 90 21:25
ممنون كه به ما سر زدي
خواهشششششششششش....بازم میام پیش زینب خانوم

مامان عسل و آریا
10 فروردین 90 22:22
انشالله که درکنار همسر و گل پسرتون همیشه شاد و خوشبخت باشید.
ممنون خانومی...بوسسسسسسسسسسسس

عموی مهتا
10 فروردین 90 22:24
سلام پارساجوووووووووووووووون
وبلاگ خوبی دارین.همیشه موفق وسربلند باشین.
ممنون که به مهتا ی بی همتا سرزدین.


مرسی
مامان ماهان
10 فروردین 90 22:52
سلام الهی خدا حفظش کنـــــــــــــــــــــــــه
ممنون گلم

سارا
11 فروردین 90 13:48
سلام گلم خدا روشکر که همه چیز روبه راه همیشه شاد باشی عزیزم
مرسی آبجی خانوم بوسسسسسسس

مامان پاني
11 فروردین 90 22:57
سلام دوست گلم.پسرنازي داري.خدا حفظش كنه.دوست داشتي به من و دخترم سر بزن و واسه سوالي كه پرسيدم نظر بده. منتظرتم
مامان زهرا نازنازی
12 فروردین 90 2:44
سلام مامانی اول هفت ماهه شدن پارسای نازنین رو تبریک میگم بعد هم کمتر سر زدن ما دلیلش مشغله ایام عید و سفر هست همواره به یادتون هستم و براتون آرزوهای قشنگ دارم
مامان فرشته
12 فروردین 90 15:45
سلام عزیز دلم من همیشه سعی می کنم به دوستای گلی مثل شما سر بزنم چون واقعاً به دلداری های شماها احتیاج دارم
نمی تونی تصور کنی چقدر این مزاحم ها روی اعصابم هستن

ممنون خانومی.بوسسسسسسسسس