نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

مهمون داشتیم

1390/1/17 0:36
نویسنده : مامان شیدا
176 بازدید
اشتراک گذاری

                               

سلام عزیز دردونه

 

دیروز همراه بابا رفتیم دکتر .

 توی مطب که منتظر نوبت ویزیتمون نشسته بودیم

کلی جلبه توجه کردی همه ی نی نی ها ساکت بودن جز تویکی

البته گریه نمیکردی فقط گیر داده بودی به دختر کوچولای دور و بریت مدام حرف

میزدی البته خودت و شاید همسن و سالات فقط سر در میاوردین

دکتر از رشد و وضعییتت اظهار رضایت می کرد ومن هم از سالم بودنت خیلی

خوشحال شدم  وخدای بزرگو شکر کردم

 

                          

 

برای روز بعدش یعنی امروز مهمون دعوت داشتیم . سر راه که میومدیم خرید

کردیم و من همین که رسیدم مشغول تمیز کردن خونه شدم تا برای فردا

فقط آشپزی بمونه...

از صبح زود امروز هم بیدار شدم تا کارامو انجام بدم

 هنوز تو و بابا خواب بودین

و من سعی میکردم بی سر و صدا باشم تا جناب عالی بیدار نشی

و به قولی مانع نباشی...

بعد بابا هم بیدار شد و رفت سر کار منم بی اشتها کمی صبحانه خوردم

وبعد مشغول آشپزی شدم و مهمونامون اومدن

سر گرم گفت و گو شدیم و خوش گذروندیم     مامان آذر

بابایی عصر رفتن و با بقیه مهمونامون بعد از صرف شام کمی نشستیم و بعدش اونا هم رفتن ......

 و من حالا دارم برات مینویسم بعد شم میگیرم میخوابم

چون دارم از خستگی پس میافتم

 

niniweblog.com

 

عزیز مامان خیلی دوستت دارم

زندگی بی تو محاله                        

یه حباب روی آبهniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان زهرا نازنازی
17 فروردین 90 2:12
یه عالمه آرزوی خوب برای شما و پارسا جون

لطفا عکسای جدید پارسا جون رو هم بزارید

خدا حفظش کنه
ممنون خانوم
بوسسس

مامان فرشته
17 فروردین 90 13:07
سلاممممممممم بر شیدای نازنینم
به به شاعر شدی خودمونیمااااااااااااا ههههههه
الهی شکر که خوبین و خوش
دوست نازم خوش باشی
سلام گلم ممنون از حرفای قشنگت بوسسسسسسس

سارا
17 فروردین 90 19:27
سلام شیدا جونم خسته نباشی با مهمونداری خانمی؟خدا روشکر که گل پسر ما روبراهه
سلام سارا گله بوسسسسسسس

مامان حسین
17 فروردین 90 19:44
سلام شیدای عزیز
من دیروز اومدم بت سر بزنم وبت باز نشد
حسته نباشی خانومی
مهمون داری با بچه کوچیک یه کم سخته.پارسا جونو ببوس .

قربونت خانومی بوسسسسسسسسس
مامان شیما وحدیث
18 فروردین 90 2:00
مامان پارسای عزیزو نازنین خیلی خیلی خسته نباشید .
درکتون میکنم .مهمون داری با بچه خیلی سخته .
خوشحالم که ازکارهاتون به خوبی براومدین .
پارسا جون رو ازطرف من ببوس
به ماهم سربزن

ممنون دوست عزیز حتما سر میزنم
مامان فرشته
18 فروردین 90 19:08
عزیزم خصوصی برات رمز گذاشتم
ممنون بوسسسسسسسسسسس

مامان مريم
19 فروردین 90 23:38
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
قربونت بوسسسسسسس

مامان مريم
19 فروردین 90 23:38

مرسی مریم جونم

آزاده
20 فروردین 90 13:11
سلام
عزیزم این فکر کنم خاصیت اسم پارسا باشه همشون همینطور هستن خیلیییییی صحبت میکنن آخه من هم همین مشکل و با پسرم دارم البته مشکل که نیست ولی ....
وب زیبایی داری خوشحال میشم به من هم سر بزنی

سلام خانومی حتما سر میزنم
مامان فرشته
20 فروردین 90 14:27
عزیزم برات رمز گذاشتم
فدات

مامان ال ای
22 فروردین 90 12:31
شیدا جان سلام .بانه خوش گذشت .من هنوز اونجا نرفتم . به غریبه ها هم سری بزن .پارسا کوچولو رواز طرف من یه بوس آبدار تورک مانند بکن.
سلام گلم ممنونم حتما سر میزنم بوسسسسسسسسسسس