نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

یه سفر کوتاه

1390/1/21 21:10
نویسنده : مامان شیدا
170 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

                                  

 

سلام بهترینم

چند روز پیش تصمیم گرفتیم که بریم بانه

تقریبا پنج شیش ساعتی از اینجا فاصله داره

بابا گفت بهتره تو رو همرامون نبریم چون ممکنه مریض بشی و اینا........

قرار شد تو رو بزاریم پیش مامان آذر و بعد بریم

میدونستم دلم طاقت نمیاره ولی از طرفی هم مطمئن بودم که اونا از تو خوب مراقبت میکننniniweblog.com

بالاخره روز پنجشنبه صبح زود تو رو بردیم خونه ی مامانی و خودمون هم راهی

شدیم

جاده بی اندازه زیبا بود محو تماشای غنچه های درختا و سبزی طبیعت شده

بودم niniweblog.com

خدایا تو چقدر بزرگ و توانایی

به خاطر این همه زیبایی و نعمتای قشنگت هر قدر شکر کنیم باز هم کمه

چشمامو بستم کاش تو هم کنارم بودی چقدر زود دلم برات تنگ شده بودniniweblog.com

عکساتو نگاه کردم شیرینترین لبخند دنیا رو لبات نشسته بود niniweblog.com

دلم گرفت واقعا طاقت دوریتو ندارم پسر نازمniniweblog.com

                                 niniweblog.com

بالاخره بعد از ساعتها رسیدیم niniweblog.com

اونجا که جز بازار جای دیدنی نداره بعد از اینکه یه هتل اجاره کردیم و ناهار رو

خوردیم افتادیم به جون بازار و پاساژا.........

کلی خرید کردیم برای تو هم یه هندیکم گرفتیمniniweblog.com

 

دوست دارم از هر لحظه لحظه ی بزرگ شدنت فیلم داشته باشی...niniweblog.com

یه شب هم موندیم  دیگه از دوریت داشتم دیونه میشدمniniweblog.com

 اشکام بی اختیار سرازیر شد و من زود قایمش کردم niniweblog.com

روز بعدش هم کارمون بازار و خرید بود

 بعد از ظهر حرکت کردیم و شب دیر وقت رسیدیم و چون تو خواب بودی

 دیگه بیدارت نکردیم و موندی خونه ی مامانیو صبح روز بعدش بابا منو آورد اونجا

دلم برات پر پر میزد تا منو دیدی واقعا خوشحال شدیHappy Dance تو رو بغل گرفتم و به سینه فشردم میخواستم اونقدر فشار بدم که بری تو دلم...teddy loves you

شب از اونجا برگشتیم

دسته مامانی درد نکنه از تو خوب مراقبت کرده بودن

                             

                              

 

پارسای خوشگلم بی تو مامان میمیره

بی تو نمیشه زنده بود

بی تو من مرده ای متحرکم                              

خدا تو رو برامون حفظ کنه.....

هزاران بار فریاد میزنم و با تمام وجودم میگم که

                           دوستت دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان زهرا نازنازی
22 فروردین 90 1:34
خدا گل پسرتون رو براتون حفظ کنه

مادرتون همیشه سلامت و پایدار باشند

خوش به سعادتتون که گاهی می تونید برای خودتون باشید و کسی که واقعا دلسوز و مراقب فرزندتون هست رو دارید

همواره شاد و سلامت باشید
مرسی خانومی.بوسسسسسسسس

مامان حسین
22 فروردین 90 11:00
سلام عزیزم
انشا... که با خونوادت در کنار هم با شادی
زندگی کنین.پارسا جونمو ببوس.
ممنون گلم بوسسسسسسسسس

مامان فرشته
22 فروردین 90 13:37
سلام گلم
الهی که همیشه سایه ات بالا سر پسر خوشگلت باشه آمین

چیا خریدی عکسشو بزار ببینیم هههههه


رمز گذاشتم
سلام مامان فرشته ممنون بوسسسسس

مامان ماهان
22 فروردین 90 14:47
سلام عزیزم الهی دیگه هیچ وقت از گل پسرت دور نمونی
قربونت خانومی بوسسسسسس

زينب عشق مامان و بابا
22 فروردین 90 15:40

مرسی کلم

سارا
23 فروردین 90 2:19
می دونم گلم خیلی سخته چقدر بد ما مامانا اینقدر وابسته بچه ها می شیم
دیگه چه میشه کرد

تینا
23 فروردین 90 19:26
خیلی دوستت دارم عزیزم