نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

پارسا جونم حالش بده...

1390/1/29 20:55
نویسنده : مامان شیدا
223 بازدید
اشتراک گذاری

          

 

سلام ناز مامان

 

حالا که دارم این پستو برات مینویسم اشک تو چشام حلقه زده

چون تو مریضی و حالا بعد از چهار روز هنوز خوب نشدی

انگار از وسط نصف شدی دلم آتیش میگیره وقتی بغلت میکنم و میبینم

وزن یه بچه ی سه ماهه رو داری ...

روز جمعه بود بابا با دوستاش رفته بود ماهیگیری ما هم رفتیم خونه ی مامانی

تو خیلی بی حال بودی مثل قبل هم غذا نمیخوردی

و خیلی اشتهات کم شده بود چند بار هم تا به زور چیزی بهت دادم

زود بالا آوردی... و من خیلی نگرانت شده بودم

از روز بعدش هم در کنار استفراغ و بی اشتهایی اسهال هم میکردی

 تبم داشتی...

سریع از دکترت وقت گرفتم و عصر بردیمت دکتر

 نق میزدی و خیلی بی حوصله شده بودی دیگه خبری از اون خنده های نمکی

و شیطنتت نبود...

داغون بودم و بس که اعصابم خراب بود دق و دلیهامو از بابای بیچاره در میاوردم

و پرخاشگری میکردم...

روز بعدش به اسرار مامانم رفتیم اونجا کمی استراحت کردم اونا مواظبت بودن

عصر بابا اومد بریم آخرین آمپولتو بزنیم که تو راه مامانی <بابا> زنگ زد و گفت

حال بابایی بده ...

خلاصه زود آمپولتو زدیم و بابا رفت اونجا...

نگران بابایی هم بودم آخه اون دایی ام هم هست و من خیلی دوستش دارم

برای اونم اورژانس اومده بود و خلاصه خوب شد شکر خدا ...

قرار شد بابا شب رو اونجا بمونه و مواظبش باشه.

صبح شد کمی بهتر بودی اسهالتم قطع شد اما هنوز استفراغ داری

هیچی نمیخوری حتی داروهاتم بالا میاری

مامانی خیلی بی حالی خیلی لاغر شدی...

دلم ریش ریش میشه اصلا تو حال خودم نیستم نگرانتم قشنگترین و بهترین شکلکها

دست به دعام که خدای مهربونم زودتر شفات بده

فردا باید دوباره ببریمت دکتر...

ایشالا که خوب میشی قند عسلم

 

           

 

دلم برای خنده های شیرینت تنگ شده زودتر خوب شو

که من خودم رو به قبله ام ................ 

دوست جونای عزیز ببخشید که نمیتونم به نی نی های نازتون سر بزنم

برای خوب شدن پارسا کوچولوی من دعا کنید...

 بوسسسسسسسسسسسسسس

فعلا خدافظ دوستای گلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ال آی
31 فروردین 90 8:47
سلام شیدا جون .چرا پارسا مریض شده .
نازی دوهفته طول میکشه به خودتون بیاین.نگران نباش ایشالا خوب میشه ودوباره غذاشو خوب میخوره .
ممنون گلم خوبه بوسسسسسسسس

سارا
31 فروردین 90 9:00
الهی بگردم شیدا جونم چی شده عزیزم غصه نخور خوب می شه گلم اینجوری که با هر مریضی پارسا تو هم داغون می شی خانمی پدر شوهرت چطوره ؟تو رو خدا ما رو بی خبر نذاریییییییییییییییییی

خیلی ممنون سارا جونم خوبن
مامان فرشته
31 فروردین 90 18:25
سلام گلم
چه خبر پارسا جون بهتر شده
می آی یه خبر بدی بری ؟ ممنون
سلام سما جونم پارسا بهتره ممنونم عزیزم بوسسسسسسسس

مامان حسین
1 اردیبهشت 90 15:24
سلام شیدا جون
نگران نباش شاید ویروس باشه.
دعا می کنم زود خوب بشه.
آره عزیزم ویروس بود ای ویروس لعنتی

سارا
1 اردیبهشت 90 17:02
سلام شیدا جونم بیا از حال پارسا بگو عزیزم نگرانمممممممممم بیا دیگه بوسسس
فدات سارا جونم اومدم دیگههههههههههههههههه......

محمدمعین
2 اردیبهشت 90 14:17
سلام عزیز
حالت خوبه؟
سایت قشنگی داری خودت هم قشنگی من با اجازتون لینک شمارو توی وبلاگم گذاشتم شما هم ما رو بلینک
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی و بیشتر در ارتباط باشیم

ممنون دوست عزیز

مامان ماهان
3 اردیبهشت 90 8:14
سلام خانمی پارسا جونم خوبه راستی من نمیدوستم که لینکم منم شما رو لینک کردم

خوشحال میشم بوسسسسسسس