نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

خدایا شکر...

1390/2/3 1:32
نویسنده : مامان شیدا
158 بازدید
اشتراک گذاری

                      

سلام دوست جونای عزیزم

سلام پسر گلم

 

خدایا شکرت پسرم خوب شد

ما بعد از شبی که آخرین پستمو نوشتم صبح دوباره پارسا رو در حالی که

خیلی وضعش بد بود بردیم دکتر

اونروز تا بعد از ظهر حتی یه فنجون چاییه خشک و خالی هم نخورده بودیم

هر دومون یعنی منو بابا پریشون بودیم

دکتر برای احتیاط یه سونوگرافی برات نوشت...niniweblog.com

تا جوابشو بگیریم منو بابا هزار بار مردیم و زنده شدیم .

موقع سونو کردن هم فقط گریه کردی

اشک تو چشام جمع شد

خدای مهربونو هزاران بار شکر که جواب سالم بود

اما تو همچنان حالت خرابه خراب......niniweblog.com

از دکتر که اومدیم رفتیم دوباره خونه مامانی <من >سه چهار روز اونجا بودیم

خدا اون روزا رو نیاره niniweblog.comهر چی میخوردی بالا میاوردی

یا هم که اسهال میکردی رنگ صورتت پریده بود و خیلی لاغر شده بودی

و بی حال ...niniweblog.comفقط میخوابیدی وقتی هم که بیدار بودی گریه میکردیniniweblog.com

خدا مادر و پدر عزیزمو عمر بده سلامتی بده خیلی زحمت تو رو کشیدن

خدا اونا رو برامون حفظ کنه...

                             

 

 

         niniweblog.com

پارسا جونم هنوزم که هنوزه تو حال خودم نیومدم بی خوابیها و غصه هات

پدرمو در آوردniniweblog.com... فدای سرتniniweblog.com

خدای من 

خدای مهربون من

خدای بی نهایتم

شکر           شکر          شکر             شکر

هر قدر سپاست کنم بازم کمه

برای داشتن مادر و پدری دلسوز و مهربون شکرت

نفس ام پیشکششون  خدا

برای سلامتی پسرم شکر

جای من زنده باشه....

 

                              

و حالا خیلی خوشحالم

می تونم یه نفس راحت بکشم و از ته دل بخندم

و یه چایی دپش هم نوش جون کنمhttp://e-lu.demiart.ru/emoticons/roman.o2/15363225.gif

 

                           نوار لاینر پرچیننوار لاینر پرچیننوار لاینر پرچین

 

 دوست جونای گلم ممنون از توجه تون به پارسا

همه تونو دوست دارم و به داشتن شما افتخار میکنم

خیلی ممنون

بوسسسسسسسسسسس

                                                                            

پسر گلم خیلی دوستت دارم

خوشحالم که تو دوباره بهم لبخند میزنی

ممنون که ضربان قلبمی

                

                               

                                                   

گل من

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان زهرا نازنازی
3 اردیبهشت 90 2:11
(✿◠‿◠)  

خدا رو شکر که پارسا جون خوب شد

مادر و پدر مهربونتون سلامت و پایدار باشند
ممنون گلم .بوسسسسسس

مامان ماهان
3 اردیبهشت 90 8:15
دوست جونم خیلی با احساس نوشتی ممنونم

فدات عزیز بوسسسسس
سارا
3 اردیبهشت 90 10:00
سلام عزیزم خداروشکر خیلی نگران بودم پارسا جونم خیلی دوستت دارم خاله دیگه مریض نشی هااااااا شیدا جونم واقعا این مامان باباها فرشته ان البته پدر من که فوت کرده ولی باور کن اگه مامانم نبود نمی دونم چکار می کردم
سلام گلم ممنونم خاله جون
خدا مادر ت رو سلامتی و عمر بده بوسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
3 اردیبهشت 90 13:41
سلام گلم
خدا رو شکر
الهی صدهزار مرتبه شکر
که پارسای نازنینم حالش خوبه
بوسسسسسس

سلام سما جونم مرسی خالش . بوسسسسسسسس
پروین (مامان ال آی)
3 اردیبهشت 90 15:49
سلام شیدا جونم.خدا رو هزار مرتبه شکر که حال پارسا کوچولو خوب شد .می بینی عزیزم آدم میگه خودش هزار بار مریض بشه .اما پاره تنش هیچیش نشه .
سلام پروین جونم ممنون گلم.واقعا اینطوره...بوسسسسسسس

مامان قندعسل
3 اردیبهشت 90 16:54
سلام عزیزم الهی که همیشه صحیح و سالم کنار مامان و بابا باشی....فدات شم خوب بخور تا زود زود خوب شی..خداروشکر که خیال مامان و بابا و البته ما راحت شد
سلام گلم مرسی خاله ی مهربون قند عسلتو میبوسم

سارا
3 اردیبهشت 90 20:11
سلام شیدا جونم خوبی؟پارسا جون چطوره؟
مرسی گلم بوسسسسسسس

مامان حسین
4 اردیبهشت 90 12:10
سلام شیدا جون
خدا رو شکر که پارسا جونم خوب شده.
انشا... همیشه سالم باشه.
مرسی گلم بوسسسسسسسس